Pagina 7 van 7

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 16:50
door jimf98
bloktype: 2ru
inhoud: 49 cc
cyltype: 49cc F5B
cylinderkop: 50cc kop
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: ?
uitlaat: snelle Luhac onderlangs
luchtfiltertype: ori
ontsteking: ?
bougietype: NGK B8hs
koeling: lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.25/2.50
topsnelheid: 65 km/u

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 21:39
door eddy hak
marco schreef:Wat is de omtrek van je achterwiel ?
Ik weet diam 63 x 3.14=197.8

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 22:11
door marco
Met de jou door opgegeven snelheden zou je dan ongeveer 15.750 toeren maken (in theorie) :shock:

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 22:48
door Tombo
Netjes toch

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 23 sep 2014, 22:56
door marco
Zeker. Maar ik zou graag een filmpje zien ;)

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 24 sep 2014, 22:14
door ginofs1
dat is zeker niet slecht voor deze gietijzeren cilinder met (standaard) een brood model uitlaatpoort.

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 24 sep 2014, 23:33
door nico van ark
Bloktype:378
Inhoud:49CC
Cylindertype: Z1-60CC-43MM
Cylinder Kop: 60CC
Carbu:Mikuni 16MM
Sproeiermaat:180MM kort
Klepsoort of schijf:Membraam
Uitlaat:Snel-Luhac
Ontsteking:Elektronisch
Bougie Type:NGK B8HCS
Vertanding:14/44
Banden voor/achter:2.50/2.75
Topsnelheid:75km

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 09 apr 2015, 22:23
door dickfs1
2f2 blok membraan
60 cc cylinder 43 mm gekieteld door minne Postma tuning
16 mm carburateur
14 tands voor 43 achter
Fs1 uitlaat
Top snelheid 90 km

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 09 apr 2015, 22:57
door ginofs1
dickfs1 schreef:2f2 blok membraan
60 cc cylinder 43 mm gekieteld door minne Postma tuning
16 mm carburateur
14 tands voor 43 achter
Fs1 uitlaat
Top snelheid 90 km


dat is lang niet slecht

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 26 jul 2015, 16:48
door dickfs1
Fs1 blok
fs1 cilinder
snelle schijf
16 mm carburator[
12 tanden voor 43 tanden achter
hoge uitlaat

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 17 okt 2015, 00:16
door JonathanC
bloktype: FS1 4-bak origineel 469
inhoud: 60cc diameter 43.0mm
cyltype: imi FS1 60cc
cylinderkop: orri lagedrukkopje
carbu: Mikuni pro 16mm
sproeiermaat: 130 kort
klepsoort of schijf: origineel membraan
uitlaat: snelle uitlaat
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: originele oude type
bougietype: NGK B8Hs
koeling: orri lucht
vertanding: 15/41
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: ...
compressie: ...
topsnelheid : 73km/h ( wil toch wat sneller ;) )

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 18 feb 2016, 22:01
door wietsefs1
FS1 2RU met 378 blok, DT ontsteking en vliegwiel :lol: !, 62cc (boring 44,5 mm), 16 mm, loopt 85 op gps. straks maar op motorkenteken.

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 04 feb 2018, 16:43
door dickfs1
Blok type fs1 55xxxxxx
Inhoud 60 cc
F5b 43 mm
60 CC kop
16 mm mikuni
180
Snelle schijf origineel
Hoge uitlaat helaas nog zonder originele zijkap hou me aanbevolen
Originele luchtfilter
Originele ontsteking
Ngk b8hs
Lucht koeling
13 voor 44 achter
2,75 voor 300 achter 17 inch
80 km per uur

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 12 feb 2018, 14:02
door Gorbatjov
Blok:2RU omgebouwd naar 5bak.
Schijf :standaard snel.
Onsteking :ori punten
Cil :60cc alu ajh
Kop: watergekoeld opmaat.
Carb:16mm ori.
Uitlaat: 32mm met een homoet.
Tand: 13 voor 44achter.
Wielen: gietwiel 18inch 3.00 achter 2.50 voor
Top rond de 80km.
Weeg zelf nogal zwaar.

Re: Post hier je actuele setup!

Geplaatst: 05 okt 2021, 23:48
door Bollenkar
René
Frame: 2F2
bloktype: 2F2 (matching numbers)
inhoud: 50CC (was60CC)
cilinderltype: 2F2 origineel (was Athena 60 CC)
cilinderkop: K-star (was Puch Maxi 43MM hoge druk met squishrand)
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 160 (was 200)
Koppeling: drieplaats (zelf gemaakt)
klepsoort of schijf: membraan 16mm
uitlaat: imitatie snelle uitlaat (schuine achterkantje) / doorgezaagd en op maat gelast.
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 39/13 (1 op 3)
banden voor achter: voor 2,75 achter 3,00
topsnelheid:nog aan het inrijden, maar 60km (gps) al gehaald (was 80)
Bouwjaar bestuurder: 1968