Heb die begrenzer er wel eens uitgehaald, die ziet er goed uit. Maar krijg je dan geen tering lawaai als je gaat rijden? Ik denk dat ik die naadpijp dan maar eens ga proberen
the_destroyers schreef:Wat is ietsje harder? een 2ru is geen hardlopercilinder. Wel een goed koppel en goed optrekken. Maar 75 ga je er niet meehalen...
the_destroyers schreef:Wat is ietsje harder? een 2ru is geen hardlopercilinder. Wel een goed koppel en goed optrekken. Maar 75 ga je er niet meehalen...
78km/h met 16mm en homoet
okey okey
Maar de jouwe is wel van NIX, dus mss heeft NIX ook de poortjes geoptimaliseerd
the_destroyers schreef:Wat is ietsje harder? een 2ru is geen hardlopercilinder. Wel een goed koppel en goed optrekken. Maar 75 ga je er niet meehalen...
the_destroyers schreef:Wat is ietsje harder? een 2ru is geen hardlopercilinder. Wel een goed koppel en goed optrekken. Maar 75 ga je er niet meehalen...
78km/h met 16mm en homoet
okey okey
Maar de jouwe is wel van NIX, dus mss heeft NIX ook de poortjes geoptimaliseerd
marco schreef:Nix vijlt de uitlaatpoort meestal iets omhoog.
En laat de poortjes goed aansluiten en zorgt dat als er dan toch en homoet op komt dat de expansiewerking niet door de overgang van pijp op cilinder gehinderd wordt.
Dat dus. Die 2RU is niet standaard meer, maar doet het met bijna alle setups goed. Volgens mij zit er nog een onberwerkte witte schijf in dat blok.
Overigens heeft Joost zelf de zuigerspeling geoptimaliseerd door middel van een paar fikse warmlopers die met schuurpapier zijn verwijderd en vervolgens de montge van een nieuwe versleten zuiger die hier nog rondslingerde.
NIX schreef:Overigens heeft Joost zelf de zuigerspeling geoptimaliseerd door middel van een paar fikse warmlopers die met schuurpapier zijn verwijderd en vervolgens de montge van een nieuwe versleten zuiger die hier nog rondslingerde.