Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27 okt 2013, 22:01
door marco
RLD schreef:Hallo allemaal, even kijken wat jullie van deze bougiekleur denken?
Afbeelding

alle onderdelen gemonteerd wat in de 16mm hoort maar ik kom niet over de 70, ik zoek denk ik een diep kanaal op.......... :lol:

ik sluit me weer op in de sleutelruimte........hij zal toch.......... :shock:


Is wel beetje licht.

Welke sproeier heb je er nu in?

Geplaatst: 28 okt 2013, 17:34
door RLD
Er zit nu 170 in, als ik 180 in zet dan is hij roetzwart.

Het valt me wel op dat als ik 4/5 gas open heb hij doortrekt naar tegen 70, maar als ik gas helemaal open draai hij steekt rond 63-65 :(

Geplaatst: 28 okt 2013, 17:49
door marco
Heb je de ontsteking wel eens nauwkeurig afgesteld?

Geplaatst: 28 okt 2013, 18:16
door NIX
Stop er nou gewoon eens een 160 in. Over wat voor brommer gaat het, een 2RU?

Geplaatst: 28 okt 2013, 18:21
door NIX
NIX schreef:Wat voor kop zit er op dat ding en waar staan de punten op? Wat voor achterwiel heb je?


En op welke strand staat de gasnaald?

Eerst alle vragen goed beantwoorden.

Geplaatst: 28 okt 2013, 18:57
door GoM!cky
Als je een Gino Tuning HD kopje hebt, eerst puntjes terug afstellen op 1.8 mm voor BDP (openen) dat kan je door een sigarettenblaadje ertussen te stoppen.

Ook niet vergeten om de juiste koppakking erin te stoppen zodat de zuiger nergens raakt.

16 mm carbu, E4 gasbuis en 3G9 naald erin, liefst een gasschuif 1.5 en gasnaald-circlip op de middenste stand en een 170 originele mikuni kort erin en dan moet hij gewoon perfect gaan als je vertanding in orde is.

Geplaatst: 28 okt 2013, 20:08
door RLD
Gino kop, AJH met dubbele voetpakking, E4 sproeierbuis, 3G9 naald clip middenstand, 170 sproeier, goede koppakking(Sjon) 13t/41t snelle pijp geprobeerd yb1 geprobeerd.

Het is een 2ru met snelle witte schijf.

De brommer start al in een halve slag, ontsteking heb ik verder nog niet afgesteld, dat kan ik nog als enige doen. Het lijkt wel of ie begrenst is.

ontsteking dan maar aanpakken.

Geplaatst: 28 okt 2013, 20:10
door RLD
Oh ja, ik heb de FAQ van Jet doorgenomen en alle onderdelen bij elkaar gezocht zoals het beschreven staat, ook de 1.5 schuif en 3G9 gasnaald afgelopen zaterdag bij Hans opgehaald.

Luchtfilter is gewoon open en ontdaan van alle begrenspijpjes, filter is nieuw, benzinefilter is open en geen sporen van vuil, carburatie is gereinigd.

Geplaatst: 28 okt 2013, 20:11
door Tombo
Een witte schijf is origineel niet snel (van dat nylon achtige spul), of je moet ;m bewerkt hebben.
Maar stel dan idd ook eerst maar de ontsteking eens af. Met een snelle pijp (geen Homoet o.i.d.), moet je dan wel tegen de 80 km/h aan lopen

Geplaatst: 28 okt 2013, 20:19
door RLD
ik zal ook eens de k-star kop erop schroeven, eens kijken of de kamer soms nog te groot is

Geplaatst: 28 okt 2013, 20:34
door Tombo
Als Gino je kopje heeft afgedraait voor een AJH cilinder, dan zit dat wel goed ;)

Geplaatst: 28 okt 2013, 20:39
door marco
Ja daar zal het niet aan liggen.

Heb je timing van de schijf wel eens nagekeken en heb je de schijf zelf snel gemaakt?