FS1 2RT

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
harmen251
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1094
Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
Locatie: oostakker

Bericht door harmen251 »

zal aan je tandwielen of carb liggen.
vanherck
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2007, 20:17
Locatie: Poperinge

Bericht door vanherck »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

Afbeelding

:wink:
punkemon

Bericht door punkemon »

ej heb je die fs1 sosm gekocht in brasschaat?ik ken iemand en die verkoch een 2rt lijkt er verdacht veel op:)
vanherck
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2007, 20:17
Locatie: Poperinge

Bericht door vanherck »

tx aad, het lukte precies nie goed :d, eeuhm ja in brasschaat, bij ene sebastiaan
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

vanherck schreef:tx aad, het lukte precies nie goed :d, eeuhm ja in brasschaat, bij ene sebastiaan


Je had de link uit de www balk of hoe die ook mag heten, voortaan even rechtermuisknop op de foto, eigenschappen en dan de url kopieren!

Groet, Aad
vanherck
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2007, 20:17
Locatie: Poperinge

Bericht door vanherck »

Afbeelding
Jelle

Bericht door Jelle »

haha die advertentie van de 'zeldzame' 2rt :D
vanherck
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2007, 20:17
Locatie: Poperinge

Bericht door vanherck »

kalm he :D
Dorfie

Bericht door Dorfie »

vanherck schreef:tx aad, het lukte precies nie goed :d, eeuhm ja in brasschaat, bij ene sebastiaan


Oei, das minder :D

Ik weet exact wat er allemaal met de blok is gebeurd. En geloof me als ik zeg dat het niet rooskleurig is!

Er steekt geen 16mm op, ik dacht een 12mm of minder! En ik geloof dat er in de uitlaat ook een begrenzing zit!

De vorige eigenaar heeft enorm veel problemen gehad met die brommer. Constant wat! Ik weet zelf hoe die deuk in die tank is gekomen. Hij was omver gevallen op de oprit van Damien :D

En die begrenzing waar je over sprak is niet echt een begrenzing. Ik heb me al suf gezocht aan de werking ervan en waarvoor hij dan wel zou kunnen dienen. Hij zit in de koplamp niet?

En nu ik erover nadenk, staat er geen belachelijk trage cilinder op?
vanherck
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2007, 20:17
Locatie: Poperinge

Bericht door vanherck »

wtf, serieus
pff ehn wat is er dan allemaal gebeurd met dat blok, idd, in zomer ben ik van plan, dus ander euitlaat, carburatuer, cilinder en cilinderkop erop te zetten, gaat dit nie helpen...
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Mja, er is zoveel stuk gegaan aan dat blok dat zo goed als alles vervangen is :D

Maar je moet enkel is voelen aan je krukas of er geen speling op staat. Want er stond vroeger speling op maar ik betwijfel dat de krukas is vervangen.
harmen251
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1094
Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
Locatie: oostakker

Bericht door harmen251 »

vanherck schreef:wtf, serieus
pff ehn wat is er dan allemaal gebeurd met dat blok, idd, in zomer ben ik van plan, dus ander euitlaat, carburatuer, cilinder en cilinderkop erop te zetten, gaat dit nie helpen...


ik hoop voor jou dat je er niet voor hebt betaald wat die gast er voort vroeg,

hij had ooit een advertentie op internet staan waarbij hij veel onderdelen verkocht voor fs1, ik vroeg of hij aan een stage 6 sproeier setje kon geraken en hij vroeg daar 40euro voor :?
vanherck
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2007, 20:17
Locatie: Poperinge

Bericht door vanherck »

950 voor de brommer en enkele andere onderdelen, ik dacht dat dit meeviel voor het uiterlijk dat wel in orde is, als die motor gemaakt is, zie ik niet direct een probleem. jullien veronderstellen dat iedereen alles weet van brommers :D , wat is een krukas, waar zit dat?
edje

Bericht door edje »

daar zit je zuiger aan, het zet de op en neergaande beweging van de zuiger om in een draaienende beweging.

950 euro is wel aardig aan de prijs :oops:
Plaats reactie