zat vandaag door me oude rotzooi heen te spitten en toen vond ik me oude cilinder. dacht dat het en fs1 was maar het was een f5b. dus ik voor de lol ff kijken wat het verschil was in poorten enzo
maar ik kon bijna niks vinden de fs1 had een wat vierkantere bovenste spoel poort en een wat hogere uitlaat poort, maar niet breder of smaller dan een f5b
dus hoe komt het dat een f5b beter trekt dan een fs1
verschil f5b en fs1
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
Re: verschil f5b en fs1
mpro09 schreef:zat vandaag door me oude rotzooi heen te spitten en toen vond ik me oude cilinder. dacht dat het en fs1 was maar het was een f5b. dus ik voor de lol ff kijken wat het verschil was in poorten enzo
maar ik kon bijna niks vinden de fs1 had een wat vierkantere bovenste spoel poort en een wat hogere uitlaat poort, maar niet breder of smaller dan een f5b
dus hoe komt het dat een f5b beter trekt dan een fs1
die lage uitlaat poort van een f5b zorgt er voor dat hij lekker laagtoerig is. maar tegelijkertijd zorgt die er voor dat een f5b lang niet zo veel toeren kan draaien als een fs1 cilinder.
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer: