Montage 2L7 Cilinder
-
- 1000km gereden
Montage 2L7 Cilinder
Net een cilinder gemonteerd die ik bij me brommer kreeg, een "snelle" zo ze de verkoper.
Het gaat hier om een cilinder met het nummer 2L7.
Duurde een paar uur voor hij er op zat was ook mijn 1e wissel maar zit er nu dan op.
Ik starten en hij loopt ook zit alleen een klein tikje in het blok en dat tikje klinkt een beetje hard als je terugschakeld maar daar kijk ik morgen naar.
Ik dus net een potje gescheurd om te kijken hoe hij reed met de carb onveranderd. Dus slecht afgesteld. Trekt slecht op maar eenmaal optoeren gaat hij als een speer! (mischien mede dankzij mijn mechanische homoet 4p) Maar in z'n 5 valt hij helemaal terug en doet hij ook niks.
Maar waar ik mee zit: Mijn cilinder kop is na dat rijden net loei en dan ook loei heet. Kan hem wel snel aantikken maar langer dan een paar milisec mijn hand er op gaat niet. en dan moet ik al flink zwaaien om hem af te koelen.
Is dit goed? Lijkt mij niet!?
Het gaat hier om een cilinder met het nummer 2L7.
Duurde een paar uur voor hij er op zat was ook mijn 1e wissel maar zit er nu dan op.
Ik starten en hij loopt ook zit alleen een klein tikje in het blok en dat tikje klinkt een beetje hard als je terugschakeld maar daar kijk ik morgen naar.
Ik dus net een potje gescheurd om te kijken hoe hij reed met de carb onveranderd. Dus slecht afgesteld. Trekt slecht op maar eenmaal optoeren gaat hij als een speer! (mischien mede dankzij mijn mechanische homoet 4p) Maar in z'n 5 valt hij helemaal terug en doet hij ook niks.
Maar waar ik mee zit: Mijn cilinder kop is na dat rijden net loei en dan ook loei heet. Kan hem wel snel aantikken maar langer dan een paar milisec mijn hand er op gaat niet. en dan moet ik al flink zwaaien om hem af te koelen.
Is dit goed? Lijkt mij niet!?
-
- 2000km gereden
-
- 2000km gereden
ja dat is te weinig benzine, dan word het erg warm en heb je kans op een vastloper
je bougie zal ook wel erg wit of heel lichtbruin zijn
ik weet niet wat voor bougie er nu in staat
maar op een snelle cilinder zou ik voor een ngk 8 gaan
je bougie zal ook wel erg wit of heel lichtbruin zijn
ik weet niet wat voor bougie er nu in staat
maar op een snelle cilinder zou ik voor een ngk 8 gaan
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 1000km gereden
nu zit er een ngk h7s in. Morgen dan even kijken op me werk of ze me mischien nog kunnen helpen (auto garage) en zoeken naar sproeiers, word lastig want heb geen idee wat voor carb ik heb
owja de bougie was gebruikt dus die was al een btje zwart.
Edit
en inderdaad is hij licht wit uitgeslagen na dit korte ritje (4 a 5 km)
owja de bougie was gebruikt dus die was al een btje zwart.
Edit
en inderdaad is hij licht wit uitgeslagen na dit korte ritje (4 a 5 km)
- Tombo
- 17500km gereden