contact punt vervanger

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
doedewind
50km gereden
50km gereden
Berichten: 56
Lid geworden op: 08 okt 2008, 22:05

contact punt vervanger

Bericht door doedewind »

Ik heb een contact punt vervanger van sparcon op mijn fs1 gemonteerd ontstekings tijdstip afgesteld met stroboskooplamp onder plaat waar de spoelen op zitten daar heb ik de bevestigings gaten van uit geveild zodat het ontstekings tijdstip exat kan worden af gesteld de moter loopt wel, als je er mee gaat rijden houd hij in op een gegeven moment had de moter een vast loper ,mijn vraag is zijn er forum leden die ook een sparcon contactpunt vervanger op hun fs1 hebben gemonteerd wat zijn hun bevindigen, heb inmiddels mijn oude ontsteking weer op mijn fs1 geplaats Doede
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: contact punt vervanger

Bericht door ginofs1 »

doedewind schreef:Ik heb een contact punt vervanger van sparcon op mijn fs1 gemonteerd ontstekings tijdstip afgesteld met stroboskooplamp onder plaat waar de spoelen op zitten daar heb ik de bevestigings gaten van uit geveild zodat het ontstekings tijdstip exat kan worden af gesteld de moter loopt wel, als je er mee gaat rijden houd hij in op een gegeven moment had de moter een vast loper ,mijn vraag is zijn er forum leden die ook een sparcon contactpunt vervanger op hun fs1 hebben gemonteerd wat zijn hun bevindigen, heb inmiddels mijn oude ontsteking weer op mijn fs1 geplaats Doede


klopt. die dingen werken goed tot een km of 50, daar boven gaat het mis
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
doedewind
50km gereden
50km gereden
Berichten: 56
Lid geworden op: 08 okt 2008, 22:05

Re: contact punt vervanger

Bericht door doedewind »

Heb ook op andere bromfiets forums gekeken daar werkten ze wel goed
doedewind
50km gereden
50km gereden
Berichten: 56
Lid geworden op: 08 okt 2008, 22:05

Re: contact punt vervanger

Bericht door doedewind »

Dan maar op zoek naar een beetje betaalbare elektronische ontsteking
Plaats reactie