Wij komen vrijdagavond laat (ruim 3u rijden) en gaan zaterdag of zondag bijtijds weer weg. We rijden de ritten helaas niet mee, dus komen zonder brommers. Doen niet mee met de gezamenlijke barbecue.
Allen Onderstaand bericht terug gekregen van de camping op mijn vraag om groepskorting. Het is een kopie van het bericht.
Ze hebben een punt en ga er geen halszaak van maken. Bij deze de definitieve bevestiging van het verblijf dus.
Ik kan nog proberen om een consumptie per overnachting te krijgen
Hallo Johan Bedankt voor jou mail, de vraag om een groepsarrangement is erg lastig , bij clubs die een weekend komen , en allemaal hetzelfde hebben , ontbijt overnachting en warme maaltijd is dit te doen , en krijgen ze van ons €2,- korting op het totale weekend ,en live muziek . Wij willen jullie allemaal een consumptie aanbieden , bij inschrijving en hanteren verder de tarieven die op onze site staan , verder genieten jullie ook van een geweldige goede Band dat weekend , met vriendelijke groet Tony
Lijkt mij prima. Zulk soort campings moeten het hebben van groepen en evenementen, dus ik denk dat hun tarief daar enigsins al op aangepast is (en ik vond/vind ze uberhaupt trouwens niet echt duur)
Patrick schreef:Patje / 16 tm 20/ blokhut 2 persoons /BBQ ja
Krijg helaas geen bericht terug of er een blokhut nog vrij is al vrij vroeg de aanvraag gedaan maar geen reactie jammer, Dan word het denk ik 1 dag voor mij . Gr,Patrick
Krijg helaas geen bericht terug of er een blokhut nog vrij is al vrij vroeg de aanvraag gedaan maar geen reactie jammer, Dan word het denk ik 1 dag voor mij . Gr,Patrick
even bellen en je weet het meteen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
even bellen en je weet het meteen
Bellen en vragen naar Tony Zeggen dat je lid ben van de fs1 brommerclub