Op de foto met je FS1

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Rop65
100km gereden
100km gereden
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:50

Re: Op de foto met je FS1

Bericht door Rop65 »

Laars schreef:
Rop65 schreef:
Laars schreef:Maartje....waar blijf je nou
Hoi Laars, heb jij contact met Maartje opgenomen voor een fotosessie? Laat het even weten zodat ik m’n dochter erop kan attenderen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb een verhaal geschreven en ook wat eigen fotos meegestuurd.
Nooit meer iets gehoord
Inderdaad niet zo netjes
Dat vind ik ook niet netjes. Mijn excuses. Maartje gaat jou persoonlijk een reactie sturen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Re: Op de foto met je FS1

Bericht door HotWheels »

Ik heb geen contact opgenomen met de vragende partij (lees Rop65/Maartje), maar ik zie hierin helaas wel een herkenbaar verhaal.
Voor een opdracht zoekt men dikwijls externe hulp om die tot een goed einde te kunnen brengen, want alleen lukt het niet, maar de maturiteit van de vragende partij is dikwijls zo ondermaats dat men de personen die het project kunnen/willen ondersteunen, gewoon teleurstelt. Eens de opdracht is volbracht, is 'de rest' van geen belang meer.
We hebben nog nooit zo veel communicatiemiddelen gehad, echter beschikken weinigen blijkbaar over voldoende vermogen om ze ook goed te gebruiken.
Was er geen (of weinig) reactie geweest op Maartje's oproep, dan was het zonder twijfel wel een ander 'niet netjes' verhaal geweest.
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Op de foto met je FS1

Bericht door fs1man »

ach ik til er niet zo zwaar aan of Maartje nu wel of niet netjes heeft gehandeld, Ik heb gisteren eens in mijn mail gekeken , maar ik zag dat ik mijn mailbox al opgeschoond heb, ik had ook een kort verhaaltje erbij geschreven in mijn mail aan haar. Maar bedacht me ook wel dat ze als 17jarige afhankelijk is van vervoer naar de andere kant van het land en dat dat waarschijnlijk haar keuzes waar te gaan fotograferen heeft bepaald. Ze heeft daarmee wel een unieke fs1 gemist waarvan er maar 1 is in Nederland misschien wel in Europa. Maar goed van de andere kant deze fs1 staat er op het moment niet op zijn paas best bij, hij ondergaat momenteel groot onderhoud en ligt sinds zaterdag grotendeels uit elkaar. Ik wens Maartje of ze nu wel of niet netjes heeft gehandeld toch succes met haar foto,s.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Rop65
100km gereden
100km gereden
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:50

Re: Op de foto met je FS1

Bericht door Rop65 »

fs1man schreef:ach ik til er niet zo zwaar aan of Maartje nu wel of niet netjes heeft gehandeld, Ik heb gisteren eens in mijn mail gekeken , maar ik zag dat ik mijn mailbox al opgeschoond heb, ik had ook een kort verhaaltje erbij geschreven in mijn mail aan haar. Maar bedacht me ook wel dat ze als 17jarige afhankelijk is van vervoer naar de andere kant van het land en dat dat waarschijnlijk haar keuzes waar te gaan fotograferen heeft bepaald. Ze heeft daarmee wel een unieke fs1 gemist waarvan er maar 1 is in Nederland misschien wel in Europa. Maar goed van de andere kant deze fs1 staat er op het moment niet op zijn paas best bij, hij ondergaat momenteel groot onderhoud en ligt sinds zaterdag grotendeels uit elkaar. Ik wens Maartje of ze nu wel of niet netjes heeft gehandeld toch succes met haar foto,s.
dankjewel, dat vind ik zeer ruimhartig van jou! Maartje heeft een 7,3 voor haar werkstuk gekregen. Een mooi cijfer waar ze best trots op mag zijn. Ik denk dat bepaalde dingen bij de voorbereiding haar boven het hoofd gegroeid zijn, waardoor het aan haar aandacht ontsnapt is. Dat was natuurlijk nooit de bedoeling. Daarom is het wel zo prettig om te weten dat het haar niet nagedragen wordtAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Op de foto met je FS1

Bericht door pee67 »

Maartje heeft mij per mail een reactie gestuurd.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Plaats reactie