FS1 blok in 3D
-
- Site Admin
FS1 blok in 3D
Ik ben vandaag begonnen om (met een nog voor mij wildvreemd programma) een aantal dingen van het FS1 blok te tekenen in 3D. Ik ben begonnen met wat tandwielen uit de versnellingsbak:
Deze was een probeersel van het grootste tandwiel van een 4bak. De tanden kloppen niet helemaal. Nadat ik dat uitgevogeld had ben ik begonnen met het schuif-tandwiel op de secundaire as.
Na enig gekloot toch mooi geworden met textuur en alles:
En ze passen ook nog
Volgens mij kan je zelfs met dat programma tests uitvoeren op die tandwielen als ik de bak helemaal heb getekend, maar dat komt misschien ooit nog wel
Wat vinden jullie ervan?
Deze was een probeersel van het grootste tandwiel van een 4bak. De tanden kloppen niet helemaal. Nadat ik dat uitgevogeld had ben ik begonnen met het schuif-tandwiel op de secundaire as.
Na enig gekloot toch mooi geworden met textuur en alles:
En ze passen ook nog
Volgens mij kan je zelfs met dat programma tests uitvoeren op die tandwielen als ik de bak helemaal heb getekend, maar dat komt misschien ooit nog wel
Wat vinden jullie ervan?
-
- 100km gereden
hey niels,
heb je het jezelf geleerd? ziet er goed uit ,
probeer eensde camworks extension, dan kan je de plaatjes bijna als fotos laten lijken
als er trouwens iemand bereid is lege carters te sponsoren ( bijvoorbeeld afgebroken/ beschadigde ofzo ) lijkt het mij een gaaf plan de carters te tekenen in solid works. Je kan dan een 3D model maken met versnellingsbak krukas etc erin, alles draaiend en werkend. Dan zouden we t eerste 3D solidworks fs1 blok hebben, would be nice
als er iemand is die beschadigde carters heeft PM me maar, ik teken ze!
heb je het jezelf geleerd? ziet er goed uit ,
probeer eensde camworks extension, dan kan je de plaatjes bijna als fotos laten lijken
als er trouwens iemand bereid is lege carters te sponsoren ( bijvoorbeeld afgebroken/ beschadigde ofzo ) lijkt het mij een gaaf plan de carters te tekenen in solid works. Je kan dan een 3D model maken met versnellingsbak krukas etc erin, alles draaiend en werkend. Dan zouden we t eerste 3D solidworks fs1 blok hebben, would be nice
als er iemand is die beschadigde carters heeft PM me maar, ik teken ze!
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-