Cilinders
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18324
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Hallo guido, dat is goed nieuws. Ik heb namelijk een zeer mooie originele Z1 cilinder op de kop kunnen tikken op de beurs in rosmalen. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de prestaties
Ik heb wel gemerkt dat met mijn huidige cilinder een membraanblok lekkerder/beter rijd als een roterend blok (met grote schijf). Mijn huidige cilinder (60cc imitatie) rijd ik 90 km/h op een membraanblok, dus ben dan echt benieuwd hoe die Z1 loopt
Overigens zijn de mallen van Zeta volgens mij overgenomen door Parmakit, die produceren nu weer cilinders
Ik heb wel gemerkt dat met mijn huidige cilinder een membraanblok lekkerder/beter rijd als een roterend blok (met grote schijf). Mijn huidige cilinder (60cc imitatie) rijd ik 90 km/h op een membraanblok, dus ben dan echt benieuwd hoe die Z1 loopt
Overigens zijn de mallen van Zeta volgens mij overgenomen door Parmakit, die produceren nu weer cilinders
-
- 2000km gereden
- Berichten: 2158
- Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
- Locatie: Andel / Ael
ik heb idd een nieuw in doos z1 liggen
de afwerking hiervan is net zo goed als orri
de spoelpoorten zien er wat groter uit als bij een orri fs1
de uitlaatpoort is eigenlijk het zelfde net zo hoog en breed
alleen wat vierkanter om te zien ( meer oppervlakte ) een fs1 is wat ronder
ik heb er nog niet mee gereden dit is alles wat ik weet
de afwerking hiervan is net zo goed als orri
de spoelpoorten zien er wat groter uit als bij een orri fs1
de uitlaatpoort is eigenlijk het zelfde net zo hoog en breed
alleen wat vierkanter om te zien ( meer oppervlakte ) een fs1 is wat ronder
ik heb er nog niet mee gereden dit is alles wat ik weet
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18324
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek