Toertocht in Oosten des lands!

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
Plaats reactie
rob2f2
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mar 2010, 14:21
Contacteer:

Toertocht in Oosten des lands!

Bericht door rob2f2 »

Sorry voor de late aankondiging. Ik begrijp dat er daarom veel naar Wellen zullen gaan.


Afbeelding

Yamaha FS1 Oost NL Toertocht 2012 (Haaksbergen, Overijssel)

Een mooie toertocht door de uitgestrekte landschappen van Twente en de Achterhoek. De tocht zal beginnen in Haaksbergen (zie kaart hieronder) en zal door diverse plaatsen gaan in de omgeving.

[web]http://www.zoekplaats.nl/ills/Copyright_Zoekplaats.php?pc=281.7,189.921052632&bijschrift=Haaksbergen[/web]

Vanaf half 11 is het verzamelen, waarna we om 11 uur vertrekken. De tocht zal inclusief enkele pauze's ongeveer 3 uur duren. We schatten de terugkomst bij de verzamelplaatst dus om 2 uur. Gedurende de pauze's en bij aanvang is er de mogelijkheid om wat te nuttigen (op eigen kosten).

Verzamelplaats, er is voldoende parkeergelegenheid:

Best Western Hotel Scholtenhagen
Eibergsestraat 157
7481 HJ Haaksbergen



Mocht je door vertraging of andere redenen later komen, neem dan contact op met de organisatie:
Rob - rob@yamahafs1.nl - 0612959668

Bij slecht weer zal de tocht niet plaatsvinden, dit zal dan ook op de site worden aangegeven.

Deelname aan deze toertocht is volledig op eigen risico. De organisatie kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld.

Voor foto's van de toertochten van voorgaande jaren zie onze site: Yamaha FS1 Club Oost Nederland
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Toertocht in Oosten des lands!

Bericht door Jeti »

rob2f2 schreef:Sorry voor de late aankondiging. Ik begrijp dat er daarom veel naar Wellen zullen gaan.

Niet "daarom", Wellen uber alles ;)

Jammer dat jullie ritjes hier altijd op zo'n kort termijn aangekondigd worden, ik had best graag eens mee willen rijden..
rob2f2
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mar 2010, 14:21
Contacteer:

Bericht door rob2f2 »

Ik zal er de volgende keer beter opletten.

Veel plezier in Wellen :P
Plaats reactie