Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Kondig hier ritten en/of beurzen aan

Kom je naar de meeting?

Ja
10
50%
Nee
1
5%
Misschien
9
45%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Laars »

Jeti schreef:Wat is de exacte locatie? Dan maak ik van de week alvast een evenement aan. En in januari de eerste herinnering, als de keuken-/wc kalender voor 2016 hangt

Oh ja, en waar en voor welke datum kunnen mensen zich aanmelden? Welke deadline is met de camping afgesproken?

Misschien net als voorheen bij Niels en dan een lijst op de website?

De rest van de info over ritten en eventuele bbq volgt dan nog wel.


Lokatie is Camping De Hei in Siebengewalt
http://www.campingdehei.nl/index.php/nl/

Aanmelden voor einde dit jaar
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Jeti »

Voor het einde van dit jaar is veel te vroeg denk ik. Mensen plannen niet zo ver van te voren. 1 mei ofzo is redelijker.
Of je mist alle mensen die toch nog willen komen en zich niet meer kunnen aanmelden.

Ik had de camping en slager eerst een globaal aantal doorgegeven, en twee weken van te voren definitief.

Als het echt zoooo ver van te voren moet, denk ik dat deze camping niet haalbaar is.
En mensen willen ook wel graag een richtprijs.
Laatst gewijzigd door Jeti op 04 okt 2015, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door ginofs1 »

ik ben berijd om de bezemwagen te spelen.
de ritten moeten dan wel op kaart gezet zijn.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Laars »

Jeti schreef:Voor het einde van dit jaar is veel te vroeg denk ik. Mensen plannen niet zo ver van te voren. 1 mei ofzo is redelijker.
Of je mist alle mensen die toch nog willen komen en zich niet meer kunnen aanmelden.

Ik had de camping en slager eerst een globaal aantal doorgegeven, en twee weken van te voren definitief.

Als het echt zoooo ver van te voren moet, denk ik dat deze camping niet haalbaar is.
En mensen willen ook wel graag een richtprijs.


Uiteraard is het mogelijk om later ook nog aan te melden.
Het lijkt mij redelijk dat we in april een 90% aantal in beeld willen hebben.
Geldt ook voor het aantal nachten en slaapmiddel.
Voor de snelle beslissers zijn er blokhutten te huur, zo ook een slaapzolder.

Alle prijzen staan op de site van de camping
Als groep wordt het goedkoper per persoon.
BBQ was laatst € 15,00 pp en super verzorgt

Dus april 2016 gaarne aangemeld
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Jeti »

Ok dan zet ik dat erbij!

Waar kunnen mensen naar mailen voor de aanmelding?
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Jeti »

Even een vraagje nog..

Afbeelding

Is het zo dat als er twee mensen in één tent slapen, je twee keer het tarief voor 'persoon met tent' betaalt? Of is er ook nog een los tarief voor een extra persoon, voor zover jullie weten?

Dit ook bij een idee om eventueel een grote party- of bungalowtent mee te nemen waar mensen in kunnen slapen die op de brommer komen.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door ginofs1 »

jet is voor een persoon en caravon of tent, 2de of meer komt er bij. was volgens mij 8 per persoon.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Jeti »

ginofs1 schreef:jet is voor een persoon en caravon of tent, 2de of meer komt er bij. was volgens mij 8 per persoon.

Dat klinkt wel logischer.
Ik moet het bedrag wel precies weten voor de openbare communicatie..

Laars, wil jij dit navragen als contactpersoon?

Je mag me ook appen. Ik heb een nieuwe telefoon en mijn nummers niet over gezet, dus heb bijna geen telefoonnummers meer.

Oh ja, die zondag is het vaderdag.

Graag ontvang ik dus ook nog een aanmeldadres.
Laatst gewijzigd door Jeti op 04 okt 2015, 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Tombo »

Top!
Ik zal eens kijken voor een paar mooie ritten. De Engelsen wilden voornamelijk dingen uit WO2 zien, dus ik zat te denken aan b.v. een rit naar/rondom Nijmegen (Groesbeek
War Cemetery e.d.) en/of eentje naar Arnhem ofzo (en dan naar de John Frostbrug, en nog wat andere dingen). En misschien een ritje naar Overloon + een bezoek aan het oorlogsmuseum (zelf nog nooit geweest, maar schijnt wel interessant te zijn; http://www.oorlogsmuseum.nl/nl)
Mss voor de Nederlanders wat minder interessant, maar we doen het voor de Engelsen.

Edit:
Ohja, ik kreeg een berichtje van Nat, Lance en Andy gaan met motoren meerijden, met hun vrouwen achterop. Moet geen probleem zijn lijkt mij
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Jeti »

Oh, de scholieren en studenten kunnen niet. Is middenin hun examenperiode.
pee67
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5444
Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door pee67 »

Tombo schreef:Top!
Ik zal eens kijken voor een paar mooie ritten. De Engelsen wilden voornamelijk dingen uit WO2 zien, dus ik zat te denken aan b.v. een rit naar/rondom Nijmegen (Groesbeek
War Cemetery e.d.) en/of eentje naar Arnhem ofzo (en dan naar de John Frostbrug, en nog wat andere dingen). En misschien een ritje naar Overloon + een bezoek aan het oorlogsmuseum (zelf nog nooit geweest, maar schijnt wel interessant te zijn; http://www.oorlogsmuseum.nl/nl)
Mss voor de Nederlanders wat minder interessant, maar we doen het voor de Engelsen.

Edit:
Ohja, ik kreeg een berichtje van Nat, Lance en Andy gaan met motoren meerijden, met hun vrouwen achterop. Moet geen probleem zijn lijkt mij


Het oorlogsmuseum in Overloon is zeer zeker de moeite waard. Een erg interessante verzameling van alles wat met oorlog te maken heeft.
Men heeft zelfs heel veel documenten en ook film materiaal. Laatst zijn er nog opnames gemaakt voor de Discovery serie Combat Dealers.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10769
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door NIX »

Tombo schreef:Top!
Ik zal eens kijken voor een paar mooie ritten. De Engelsen wilden voornamelijk dingen uit WO2 zien, dus ik zat te denken aan b.v. een rit naar/rondom Nijmegen (Groesbeek
War Cemetery e.d.) en/of eentje naar Arnhem ofzo (en dan naar de John Frostbrug, en nog wat andere dingen). En misschien een ritje naar Overloon + een bezoek aan het oorlogsmuseum (zelf nog nooit geweest, maar schijnt wel interessant te zijn; http://www.oorlogsmuseum.nl/nl)
Mss voor de Nederlanders wat minder interessant, maar we doen het voor de Engelsen.

Edit:
Ohja, ik kreeg een berichtje van Nat, Lance en Andy gaan met motoren meerijden, met hun vrouwen achterop. Moet geen probleem zijn lijkt mij


Pak de Knapheideweg in Groesbeek erbij, daar zijn de gliders geland.
Kijk eerst even in de FAQ.
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11131
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Niels »

Tombo schreef:Top!
Ik zal eens kijken voor een paar mooie ritten. De Engelsen wilden voornamelijk dingen uit WO2 zien, dus ik zat te denken aan b.v. een rit naar/rondom Nijmegen (Groesbeek
War Cemetery e.d.) en/of eentje naar Arnhem ofzo (en dan naar de John Frostbrug, en nog wat andere dingen). En misschien een ritje naar Overloon + een bezoek aan het oorlogsmuseum (zelf nog nooit geweest, maar schijnt wel interessant te zijn; http://www.oorlogsmuseum.nl/nl)
Mss voor de Nederlanders wat minder interessant, maar we doen het voor de Engelsen.

Edit:
Ohja, ik kreeg een berichtje van Nat, Lance en Andy gaan met motoren meerijden, met hun vrouwen achterop. Moet geen probleem zijn lijkt mij


Ik denk gezien de Engelse geschiedenis omtrend Arnhem/Oosterbeek, dat het interessanter is voor die gasten om naar Hotel Hartenstein in Oosterbeek te gaan.
Wat ook een bijzondere plek is in Oosterbeek is de oude kerk aan de rijn met daarnaast het huis van de familie ter Horst, wat tijdens de slag als veldhospitaal diende en waar meer dan 50 Engelse jongens gestorven zijn en in de tuin lagen begraven.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Jeti »

Niels schreef:Leuk initiatief.
Als ik iets op het forum kan doen, laat maar weten :wink:

Kunnen mensen zich bij jou aanmelden, zodat je weer een lijst kunt maken?
Waar mogen ze dan heen mailen?

En natuurlijk een vermelding op de homepage en een massamail in januari ofzo, en misschien in maart nog een herinnering?

Dan heb ik alleen nog de vertrektijden van de ritten en de exacte kosten nodig, voordat het evenement eruit kan. Kan iemand deze info zsm verstrekken?
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11131
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Re: Holland meets England part 2 16-20 juni 2016

Bericht door Niels »

Jeti schreef:
Niels schreef:Leuk initiatief.
Als ik iets op het forum kan doen, laat maar weten :wink:

Kunnen mensen zich bij jou aanmelden, zodat je weer een lijst kunt maken?
Waar mogen ze dan heen mailen?

En natuurlijk een vermelding op de homepage en een massamail in januari ofzo, en misschien in maart nog een herinnering?

Dan heb ik alleen nog de vertrektijden van de ritten en de exacte kosten nodig, voordat het evenement eruit kan. Kan iemand deze info zsm verstrekken?


Ik zal kijken of ik binnenkort iets kan opzetten voor de aanmeldingen.
De massamail functie werkte volgens mij (nog) niet, daar zal ik dan ook even naar kijken. :D
Plaats reactie