Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Kondig hier ritten en/of beurzen aan
fs1man
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3862
Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door fs1man »

Jeti schreef:
fs1man schreef:bij slecht weer kom ik alleen zaterdag even voor de rit zonder brommer.

Wij proberen zaterdagavond (na de rit) even langs te komen als het droog blijft.

Hopelijk kunnen we elkaar nog even zien, Jos.

Jet :Jij bent er voor de rit niet?

Gino : Jij nam voor mij dat voorwiel mee toch?
Ik neem die 1 of 2 cilinders mee een 2ru en een 3E8 ,waar die zuigers bij moeten , ik heb zojuist via de telefoon een originele f5b cilinder gekocht
van een rijdende brommer , afhankelijk daarvan zijn t er een of 2.
Maar ik spreek Henk jan morgen nog , na die bekeuring hoeft het voor mij allemaal niet zo hard meer te gaan :mrgreen:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door ginofs1 »

ik zie je daar jos :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Jeti »

fs1man schreef:
Jeti schreef:
fs1man schreef:bij slecht weer kom ik alleen zaterdag even voor de rit zonder brommer.

Wij proberen zaterdagavond (na de rit) even langs te komen als het droog blijft.

Hopelijk kunnen we elkaar nog even zien, Jos.

Jet :Jij bent er voor de rit niet?

Gino : Jij nam voor mij dat voorwiel mee toch?
Ik neem die 1 of 2 cilinders mee een 2ru en een 3E8 ,waar die zuigers bij moeten , ik heb zojuist via de telefoon een originele f5b cilinder gekocht
van een rijdende brommer , afhankelijk daarvan zijn t er een of 2.
Maar ik spreek Henk jan morgen nog , na die bekeuring hoeft het voor mij allemaal niet zo hard meer te gaan :mrgreen:

Klopt, beetje nutteloos om daar in alle vroegte 2,5 uur heen te rijden voordat iedereen weg gaat om een rit te rijden. Dan kan ik beter na de rit komen.

Hopelijk lukt me dat.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Jeti »

Je mag mijn kopje ook wel met gino mee geven. Daar moet ik in juli toch nog iets ophalen.
Gebruikersavatar
Kees
250km gereden
250km gereden
Berichten: 479
Lid geworden op: 22 feb 2015, 11:53
Locatie: Doezum

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Kees »

Afgelopen vrijdag zijn Bart en ik naar de meeting geweest in Siebengewald. 'S morgens vroeg vertrokken uit het Groninger land, waren we mooi op tijd voor de rit. Leuk om enkele forumleden eens te zien en te spreken en om fizzy liefhebbers uit Engeland te ontmoeten.

Hierbij wat foto's van de stops die we tijdens de rit hebben gemaakt op diverse plekken waar tijdens WO II stevig is gevochten. Indrukwekkend om te zien en te beseffen wat de vrijheid heeft gekost....

Afbeelding
Rijnkade Nijmegen

Afbeelding
Arnhem

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Noisy hooligan's bike... ;-)

Afbeelding
Afbeelding
Bij het Airborne museum

Afbeelding
NO FIZZY

Afbeelding
dr Bob's RD

Het was een geweldig leuke dag, waarbij de meeste regen langs ons heen is gevallen. Dank aan de organisatie: goed gedaan!!


Groet'n uut Doezum,
Kees.
Groet uut Doezum,
Kees.
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Tombo »

Zo, ik ben weer thuis. Het was echt een topweekend! Heerlijk gereden, ondanks de regenbuien en af en toe een pechgeval (HJ nog bedankt voor het fixen :P).
Elke avond hebben we lekker met die Engelsen gedronken en gefeest, vooral gisteravond was echt top (heb je je stem al terug Johan?).
Ik wil iedere deelnemer bedanken voor hun aanwezigheid. In het bijzonder Giel en Aaron voor het mede begeleiden van de ritten, en Edward en Rob voor het rijden van de bezemwagen!
fs-ael
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2158
Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door fs-ael »

Afbeelding

mijn enige foto van de zaterdag rit :oops:
Wel een hele leuke dag gehad, echt een mooie rit.
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Laars »

Tombo schreef:Zo, ik ben weer thuis. Het was echt een topweekend! Heerlijk gereden, ondanks de regenbuien en af en toe een pechgeval (HJ nog bedankt voor het fixen :P).
Elke avond hebben we lekker met die Engelsen gedronken en gefeest, vooral gisteravond was echt top (heb je je stem al terug Johan?).
Ik wil iedere deelnemer bedanken voor hun aanwezigheid. In het bijzonder Giel en Aaron voor het mede begeleiden van de ritten, en Edward en Rob voor het rijden van de bezemwagen!


Ik was vandaag ook bezemwagen hoor. Anders had ik net zo goed mee kunnen rijden, pipo!
Maar....jij ook bedankt voor het voorrijden en uitstippelen en voorbereiden van de ritten
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10769
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door NIX »

Was leuk om jullie tijdens mijn bliksembezoek nog even te zien en een stukje mee te rijden.
Kijk eerst even in de FAQ.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14482
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door ginofs1 »

wat een geweldige weekeinde. ik zeg vaker doen :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
René fs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 126
Lid geworden op: 30 jan 2016, 18:35

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door René fs1 »

Door andere verplichtingen kon ik gisteren niet op tijd zijn voor de rit maar vandaag wel meegereden naar het oorlogsmuseum in Overloon.
Geweldig mooie rit gereden over mooie wegen,goed asfalt met hier en daar een blubberplasje :mrgreen:
Dank aan de voorrijder..............enige nadeel van deze mooie route is dat ik vanavond samen met de fs1 onder de douche moest :|
Helaas kon ik door lichamelijke wantoestand niet gisterenavond meedoen met de barbeque en het feest daarna,geeft niks want ik heb het evengoed best naar mijn zin gehad,het museum vandaag was zeer indrukwekkend en een leuke rit op de koop toe,alleen de terugreis verliep niet zo als verwacht,de oude Ford liep warm bij Utrecht en had wat wegenwachthulp nodig,de thermostaat weigerde open te gaan dus de wegenwachter heeft deze verwijderd en de koelvloeistof bijgevuld en toen kon ik wel wat later dan gepland toch thuis komen...........
Dank aan de organisatie en zeker voort herhaling vatbaar
René
Aan de kreukels in de ductape herken je de vakman
Gebruikersavatar
1j5
500km gereden
500km gereden
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 mar 2007, 07:37
Locatie: sebaldeburen

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door 1j5 »

Dank !! voor de organisatie mooie rit op de vrijdag !!
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Tombo »

Laars schreef:
Tombo schreef:Zo, ik ben weer thuis. Het was echt een topweekend! Heerlijk gereden, ondanks de regenbuien en af en toe een pechgeval (HJ nog bedankt voor het fixen :P).
Elke avond hebben we lekker met die Engelsen gedronken en gefeest, vooral gisteravond was echt top (heb je je stem al terug Johan?).
Ik wil iedere deelnemer bedanken voor hun aanwezigheid. In het bijzonder Giel en Aaron voor het mede begeleiden van de ritten, en Edward en Rob voor het rijden van de bezemwagen!


Ik was vandaag ook bezemwagen hoor. Anders had ik net zo goed mee kunnen rijden, pipo!
Maar....jij ook bedankt voor het voorrijden en uitstippelen en voorbereiden van de ritten

Ohja, sorry :P gelukkig had je geen werk vandaag!

Nog excuses voor het stukje offload, blijkbaar houdt de tomtom daar geen rekening mee (moet er niet aan denken om zo''n weg met een grote toerbuffel of met een racer te moeten rijden)
Gielarts
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 mar 2016, 19:55

Re: Programma meeting Siebengewald 16-20 juni

Bericht door Gielarts »

Was een top weekend, hoop er vaker bij te mogen zijn! Iedereen bedankt voor de leuke ritten!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie