zwaaien jullie??

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

dôh :lol:
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

mpro09 schreef:toen ik met een lekke band stond reden de meeste zonder te kijken door, maar er was een kerel op een transalp oid die stopte en vroeg of ie kom helpen. en zo hoort het wel vind ik


Dat vindt ik dus ook!
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Triforce schreef:
mpro09 schreef:toen ik met een lekke band stond reden de meeste zonder te kijken door, maar er was een kerel op een transalp oid die stopte en vroeg of ie kom helpen. en zo hoort het wel vind ik


Dat vindt ik dus ook!


Maar als ik naar m'n werk of school zou gaan en ik ze iemand met pech ga ik echt niet helpen hoor, daar heb ik dan geen tijd voor. Als ik gewoon een rondje rijd zou ik het wel doen ;) maar wat Edwin zegt klopt ook: we zijn geen wegenwacht, straks mag je iemands anders z'n zooi gaan staan repareren :P
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

Twowheeler schreef:
Triforce schreef:
mpro09 schreef:toen ik met een lekke band stond reden de meeste zonder te kijken door, maar er was een kerel op een transalp oid die stopte en vroeg of ie kom helpen. en zo hoort het wel vind ik


Dat vindt ik dus ook!


Maar als ik naar m'n werk of school zou gaan en ik ze iemand met pech ga ik echt niet helpen hoor, daar heb ik dan geen tijd voor. Als ik gewoon een rondje rijd zou ik het wel doen ;) maar wat Edwin zegt klopt ook: we zijn geen wegenwacht, straks mag je iemands anders z'n zooi gaan staan repareren :P


Iedereen heeft ook een ander zicht op de wereld en ik zou hem wel helpen als ik dat kon, zo niet dan rij ik wel door.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

als je kunt probeer je altijd te helpen toch ;) dat hoort ook zo vind ik.
maar als het niet kan omdat je op tijd ergens moet zijn is het wat anders natuurlijk
Jens36
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 6140
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
Locatie: Mechelen

Bericht door Jens36 »

Twowheeler schreef:als je kunt probeer je altijd te helpen toch ;) dat hoort ook zo vind ik.
maar als het niet kan omdat je op tijd ergens moet zijn is het wat anders natuurlijk


ben ik het 100% mee eens :wink:
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

Twowheeler schreef:als je kunt probeer je altijd te helpen toch ;) dat hoort ook zo vind ik.
maar als het niet kan omdat je op tijd ergens moet zijn is het wat anders natuurlijk


Ja daar heb je helemaal gelijk in!
Plaats reactie