Gemeenteraadsverkiezingen 03-03-2010

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie

Op welke partij stem jij?

SP
0
Geen stemmen
Groen Links
1
3%
PvdD
1
3%
PvdA
1
3%
D66
4
13%
CDA
1
3%
VVD
7
22%
Christen Unie
2
6%
SGP
0
Geen stemmen
PVV
9
28%
NVU
0
Geen stemmen
Lokale partij
2
6%
Weet ik nog niet, bepaal ik in het stemhokje pas
0
Geen stemmen
Ik stem niet, omdat:
4
13%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

VVD
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

Fyer schreef:kwam ik ook net achter dus toch nog maar ff snel gestemt 8)
want zoon extreem rechts kabinet zijn gang laten gaan is ook niet echt een goed plan


Wilders!! :lol: :lol: :lol: 8) 8)
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Heerlijk, het ziet er uit dat Bruin 1 geen meerderheid in de 1e kamer krijgt! Nederland heeft dus toch nog sociaal gevoel!
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Op sommige punten mag het anders best een ruk naar rechts hebben hoor.
Dat zachte eieren gedoe mag wel eens voorbij zijn
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

Thee drinken met Cohen moet een einde aan komen :lol: :lol: Zo zei wilders dat eens geloof k :lol: :lol:
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Ik ben allang blij dat Balkellende weg is.
Yamaha Sheriff 1981
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Camiel schreef:Thee drinken met Cohen moet een einde aan komen :lol: :lol: Zo zei wilders dat eens geloof k :lol: :lol:

Ja die Wilders is echt de nieuwe Einstein hoor, maar niet heus. Heeft minder verstand in z`n hele geblondeerde kop dan Cohen in zijn kleine teen. Maar ach...de meute hoort nu eenmaal graag one-liners en geen nuance. Zo zijn politici in het verleden vaker groot geworden, we kennen de afloop...
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Twowheeler schreef:Op sommige punten mag het anders best een ruk naar rechts hebben hoor.
Dat zachte eieren gedoe mag wel eens voorbij zijn

Idd ja, laten we lekker gaan bezuinigen op speciaal onderwijs en zo en op andere kwetsbare groepen, en vooral de groot-kapitalisten belonen. Daar zul jij ook ERG veel voordeel van hebben, denk je dat heus?
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Dat is waar.

Maar Uit Cohen heb ik ook nog weinig zinnigs gehoord hoor.
Heb meer het idee dat hij verteld wat zijn kiezers willen horen, niet wat hij zelf vind
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

wiebo schreef:
Camiel schreef:Thee drinken met Cohen moet een einde aan komen :lol: :lol: Zo zei wilders dat eens geloof k :lol: :lol:

Ja die Wilders is echt de nieuwe Einstein hoor, maar niet heus. Heeft minder verstand in z`n hele geblondeerde kop dan Cohen in zijn kleine teen. Maar ach...de meute hoort nu eenmaal graag one-liners en geen nuance. Zo zijn politici in het verleden vaker groot geworden, we kennen de afloop...


Klopt... Pim Fortuin enzo herinner ik me ook nog... Maar Wilders drukt de mensen met de neus op de feiten die "niet mogen gezegd worden" in een land met vrije meningsuiting... Ook beetje raar, Want als dat niet kan, klopt het toch wat Wilders zegt, dat ze dus niets te zoeken hebben hier met hun cultuur/levenswijze....

Wilders heeft goede uitspraken, maar ik geef toe, hij gaat soms ook wat te ver met wat hij wil ;)
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Camiel schreef:
wiebo schreef:
Camiel schreef:Thee drinken met Cohen moet een einde aan komen :lol: :lol: Zo zei wilders dat eens geloof k :lol: :lol:

Ja die Wilders is echt de nieuwe Einstein hoor, maar niet heus. Heeft minder verstand in z`n hele geblondeerde kop dan Cohen in zijn kleine teen. Maar ach...de meute hoort nu eenmaal graag one-liners en geen nuance. Zo zijn politici in het verleden vaker groot geworden, we kennen de afloop...


Klopt... Pim Fortuin enzo herinner ik me ook nog... Maar Wilders drukt de mensen met de neus op de feiten die "niet mogen gezegd worden" in een land met vrije meningsuiting... Ook beetje raar, Want als dat niet kan, klopt het toch wat Wilders zegt, dat ze dus niets te zoeken hebben hier met hun cultuur/levenswijze....

Wilders heeft goede uitspraken, maar ik geef toe, hij gaat soms ook wat te ver met wat hij wil ;)

Wilders vindt dat alles gezegd mag worden, behalve over hem zelf dan gaat hij zielig doen en vindt hij dat hij gedemoniseerd wordt. Ik denk dat hij vroeger veel gepest is en dat zijn meisje een allochtoon vriendje heeft gekozen.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Ik zie hier een discussie aankomen :lol:
Ja camiel, idd hij zegt waar het op staat. Iets waar de meeste politici van in hun broek schijten.

@wiebo.
Oké oké, maar zijn er dan betere manieren om te bezuinigen zonder de economie te schaden?
Het is idd vervelend dat de kwetsbaardere groepen er de dupe van worden. Maar we hebben nou eenmaal in grote luxe geleefd, en dat is nu niet te betalen.

Ik vind het trouwens van de gekken dat sommige op defensie willen bezuinigen. we gaan weer de situatie op zoals de 2de wereld oorlog. Een vriend van me zit bij het korps mariniers: hij krijgt niet eens meer z'n sokken vergoed en nieuwe soldaten krijgen al geen kisten meer maar moeten ze zelf aanschaffen.
Wat kan je daar nou nog meer op bezuinigen? Slippertjes? :P
Denk trouwens dat het best scheeld in welke provincie je leeft en dat daarom ook de meningen zo verdeeld zijn
Camiel
5000km gereden
5000km gereden
Berichten: 5485
Lid geworden op: 06 jul 2009, 17:44

Bericht door Camiel »

meningen verschillen :) En maar goed ook :) Anders wou ik niet meer leven :lol: :lol: iedereen hetzelfde :P Bah!
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

haha, situatie als voor de 2de wereldoorlog, das toch niet serieus?
rechts is trouwens totaal niet consequent, nooit geweest.
ze komen op voor de rechten van de mens zoals vrije meningsuiting, maar beperken constant die van anderen zoals vrijheid van geloof enzo.
in amerika het geval, in belgie, nederland, ....

ook strenge aanpak van criminaliteit willen ze allemaal, maar wanneer ze zelf de wet overtreden kruipen ze in de slachtoffer rol en is het allemaal een groot complot,
zullen wel sterke leiders zijn dan.
Een dt-fout in bijna elke post komt trouwens niet ten goede om serieus te worden genomen in '(politieke) discussies.

Wilders zen uitlatingen over Israel zijn trouwens ook vrij zielig.
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
wiebo
500km gereden
500km gereden
Berichten: 857
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?

Bericht door wiebo »

Yamaha rd50m schreef:haha, situatie als voor de 2de wereldoorlog, das toch niet serieus?
rechts is trouwens totaal niet consequent, nooit geweest.
ze komen op voor de rechten van de mens zoals vrije meningsuiting, maar beperken constant die van anderen zoals vrijheid van geloof enzo.
in amerika het geval, in belgie, nederland, ....

ook strenge aanpak van criminaliteit willen ze allemaal, maar wanneer ze zelf de wet overtreden kruipen ze in de slachtoffer rol en is het allemaal een groot complot,
zullen wel sterke leiders zijn dan.
Een dt-fout in bijna elke post komt trouwens niet ten goede om serieus te worden genomen in '(politieke) discussies.

Wilders zen uitlatingen over Israel zijn trouwens ook vrij zielig.

Idd ze willen de criminaliteit aanpakken, echter de PVV zit vol met (rand)criminelen, maar ja dan is het idd een complot met links. Het gedoe van de PVV is zo banaal dat een discussie al bijna niet meer mogelijk is.
Plaats reactie