Pagina 7 van 189

Geplaatst: 05 mar 2013, 18:50
door Tombo
Euro 95 is voldoende of je moet geld teveel hebben

Geplaatst: 05 mar 2013, 18:55
door Niek de Rijcke
marco schreef:Wel met gewone euro 95.

Hier in zeeuws vlaanderen zijn (vrijwel) alle tankstations van 1 firma, wij kennen de manager van die firma goed. Hij wist ons te vertellen dat door de 95 hier allemaal toevoegingen die voor auto en andere viertakt motoren beter zijn, maar die zorgen wel ervoor dat tweetakt olie niet goed mengt, en na 10-15 minuten al begint te "schiften". Maar de "euro XL" zoals hij heet is eigenlijk gewoon ouderwetse 98 zonder shitzooi erin!

Geplaatst: 05 mar 2013, 19:56
door the_destroyers
marco schreef:Moet kunnen :wink:

Sjoerd reed met 15-44 ook met een f5b.


Bedankt!
Ga het wel es testen dan! Maar voor het inrijden nog niete echt nodig... :D

Geplaatst: 05 mar 2013, 19:57
door the_destroyers
Niek de Rijcke schreef:
marco schreef:Wel met gewone euro 95.

Hier in zeeuws vlaanderen zijn (vrijwel) alle tankstations van 1 firma, wij kennen de manager van die firma goed. Hij wist ons te vertellen dat door de 95 hier allemaal toevoegingen die voor auto en andere viertakt motoren beter zijn, maar die zorgen wel ervoor dat tweetakt olie niet goed mengt, en na 10-15 minuten al begint te "schiften". Maar de "euro XL" zoals hij heet is eigenlijk gewoon ouderwetse 98 zonder shitzooi erin!


Heb ik ook wel es gehoord, maar nog nietveel van gemerkt hoor....
Moest het echt ene probleem worden, zouden toch meerdere mensen het moeten merken....

Geplaatst: 05 mar 2013, 20:00
door scirocco
the_destroyers schreef:
marco schreef:Moet kunnen :wink:

Sjoerd reed met 15-44 ook met een f5b.


Bedankt!
Ga het wel es testen dan! Maar voor het inrijden nog niete echt nodig... :D

Mijn 2ru met originele f5b 16 / 44

Geplaatst: 05 mar 2013, 20:15
door Tombo
En, gebruik je de 4 als overdrive? :lol:

Geplaatst: 05 mar 2013, 20:15
door marco
Dat is wel erg zwaar.

Geplaatst: 05 mar 2013, 20:28
door scirocco
marco schreef:Dat is wel erg zwaar.

Met een 14 en 15 tandwiel heeft hij te veel toeren dus ben ik op 16 uitgekomen
Geen probleem zelfs met zijn tweeën trekt hij het prima
Loopt 70 / 75 op de teller

Geplaatst: 05 mar 2013, 21:25
door woers
Ik rijd met 10 - 48, wat is daar mis mee dan? :lol:

Geplaatst: 05 mar 2013, 22:28
door NIX
Alles.

Geplaatst: 06 mar 2013, 17:43
door marco
woers schreef:Ik rijd met 10 - 48, wat is daar mis mee dan? :lol:


Hoe hard ga je daarmee? :lol:

Geplaatst: 07 mar 2013, 16:21
door Sideshow
hoelang zou het ongeveer kunnen duren om een pakje van pelders(NL) naar BE te late komen?
Het is verzonden op 1 maart

Geplaatst: 07 mar 2013, 17:23
door ginofs1
Volgens mij rijd de post in belgie nog met paard en wagen. :lol:
Het kan zeeeer lang duren.
Moest hier eens 4 weken wachten voor het op de mat lag.

Geplaatst: 07 mar 2013, 20:52
door Sideshow
ginofs1 schreef:Volgens mij rijd de post in belgie nog met paard en wagen. :lol:
Het kan zeeeer lang duren.
Moest hier eens 4 weken wachten voor het op de mat lag.

Ik denk het ook :lol:

Geplaatst: 08 mar 2013, 16:07
door BelgMattijs
In m'n Haynes manual staat:

fuel level: 26± 1.0 mm
float height: 21± 1.0 mm

Maar hoe moet ik dat nu interpreteren? 26/21 mm met een speling van 1 mm?

En op wat slaat de vlotterhoogte net?