heb een tank gevonden op marktplaats en gekocht moet alleen gespoten worden en 2 deukjes verwijderen
verkoper vroeg 35,- euro ik heb hem daarvoor gekocht
maar toen ie hem wilde opsturen ontdekte hij de deukjes kreeg ik 15,- terug
dus nu voor 20,- en 6,- verzendkosten een originele tank + benzinekraan , voor mijn 74, FS1
is een hoge tank voor een 378
heb hem vandaag erop gezet brandstof er in en toen hop 2 keer kikken en hij liep heeft toch zeker 3 jaar stil gestaan
hij trekt super op in 1 en 2 maar in 3 en 4 trekt ie niet echt meer door hij loopt 50 in zijn 2
maar komt niet boven de 55 uit in 3 en 4
wat kan dat zijn
dacht ik ook al zo iets dus voor kleiner of achter groter voor meer trekkracht
ik moet hem trouwens ook nog snelheid terugbrengen voor keuring
maar wilde dit hetzelfde doen als bij scooters n.l begrenzer [prop] in de uitlaat
denk er niet te makkelijk over hoor. ik denk dat een fs1 cilinder, met 10mm mik, immi pijp en 11-44 nog wel 60 loopt, dan kun je het wel vergeten bij de keuring. prop werkt idd wel goed wel van te voren kijken hoe hard hij loopt natuurlijk
en toen was hij perfect afgesteld, dus, waarom perfect afstellen zet onsteking ff k*t, net iets te vroeg of te laat, en misschien de gasschuif blokeren, zodat hij net niet de 100% gas kan halen ?
Dan was hijw ss niet perfect afgesteld, want de sloomste cilinder rijd met 11x44 al 45 km/h. En aangezien ongeveer wel elke imitatie fs1 cilinder meer toeren draait dan welke willekeurige originele langzame cilinder ook, rijdt hij altijd harder