originele sleutel yamaha

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gebruikersavatar
1j5
500km gereden
500km gereden
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 mar 2007, 07:37
Locatie: sebaldeburen

originele sleutel yamaha

Bericht door 1j5 »

Waar kan ik een originele sleutel bestellen
Graag even met een linkje
Ben er nm een kwijt
Vrg Bart
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18325
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Als het goed is hier:
http://www.hetmobielecentrum.com/
Je moet ze even mailen, en je sleutel/slotnummer doorgeven (bestaat uit 4 cijfers)
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1145
Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:03
Locatie: Hoepertingen België

Bericht door GoM!cky »

Tombo schreef:Als het goed is hier:
http://www.hetmobielecentrum.com/
Je moet ze even mailen, en je sleutel/slotnummer doorgeven (bestaat uit 4 cijfers)


Wauw dat wist ik niet...
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld een stuurslot te kunnen bemachtigen dan voor oud type ( dus zijcontactslot ) zodat je dan zowel voor contact en stuurslot dezelfde sleutel hebt?

Cheeers
Jelle

Bericht door Jelle »

als jij een stuurslot vind met dezelfde nummer...

maar die slotjes vin je niet veel meer
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Ik zoek er ook nog 1 van :roll:
carrejans
500km gereden
500km gereden
Berichten: 776
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:18
Locatie: Belgisch Limburg

Bericht door carrejans »

Tombo schreef:Als het goed is hier:
http://www.hetmobielecentrum.com/
Je moet ze even mailen, en je sleutel/slotnummer doorgeven (bestaat uit 4 cijfers)


Hoeveel kost dat ongeveer?
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Volgens mij 3,50 per sleutel...
Gebruikersavatar
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 142
Lid geworden op: 05 jul 2007, 23:06
Locatie: Uithuizen
Contacteer:

Bericht door bromtolfs1 »

Ik ben wel eens bij het bedrijf in Middelstum geweest toen ik mijn FS1 in juli 2005 net had. Ik woon er misschien 10 km vanaf. Maar werd er zeer onvriendelijk geholpen. Ze wilden helemaal niets verkopen. "Het magazijn zit op slot" zeiden ze tegen mij. Ben er daarna nooit weer geweest en ze verkopen niets meer aan mij. Ik heb de indruk dat ze behoorlijk duur zijn met hun onderdelen en het puur om het geld gaat.

"OM KLACHTEN OVER SERVICE TE VOORKOMEN, VERLENEN WIJ GEEN SERVICE MEER"
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Nou, ik heb al meer dan een jaar een supergoede "relatie" aan Het Mobiele Centrum, vooral aan Steffen.
Hij zoekt altijd vanalles voor mij op en hij is altijd zeer vriendelijk.
Maargoed, dat heb je altijd bij bedrijven, de één vind het niks en de ander wel... :roll:
Gebruikersavatar
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 142
Lid geworden op: 05 jul 2007, 23:06
Locatie: Uithuizen
Contacteer:

Bericht door bromtolfs1 »

Niels schreef:Nou, ik heb al meer dan een jaar een supergoede "relatie" aan Het Mobiele Centrum, vooral aan Steffen.
Hij zoekt altijd vanalles voor mij op en hij is altijd zeer vriendelijk.
Maargoed, dat heb je altijd bij bedrijven, de één vind het niks en de ander wel... :roll:


Ok Niels, goed voornemen voor 2008 ik ga er binnenkort wel even weer kijken. Misschien is het tij gekeerd!
dewaal
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1111
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01

Bericht door dewaal »

ik ben er vorig jaar ook geweest wel een pokke eind rijden 230km hiervandaan zijn echt wel goede gasten heb daar een hoop klein spul gekocht :D
HMC
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jan 2007, 12:22

Bericht door HMC »

bromtolfs1 schreef:Ik ben wel eens bij het bedrijf in Middelstum geweest toen ik mijn FS1 in juli 2005 net had. Ik woon er misschien 10 km vanaf. Maar werd er zeer onvriendelijk geholpen. Ze wilden helemaal niets verkopen. "Het magazijn zit op slot" zeiden ze tegen mij. Ben er daarna nooit weer geweest en ze verkopen niets meer aan mij. Ik heb de indruk dat ze behoorlijk duur zijn met hun onderdelen en het puur om het geld gaat.

"OM KLACHTEN OVER SERVICE TE VOORKOMEN, VERLENEN WIJ GEEN SERVICE MEER"



Hallo allen,

Ik las dit heel toevallig, daar ik ineens allemaal mailtjes kreeg over sleutels :lol:
Wij hadden idd het magazijn op slot. Wij gaven indertijd nog wel eens iets goedkoop weg, alleen moesten we heel vaak
zien dat die delen voor woeker prijzen op MP en Bay stonden.
Het lijkt me ook dat het niet normaal is dat mensen bij een bedrijf in het magazijn gaan.
Als mensen daar kwaad om worden zoals ge-quote, dan zijn wij niet ineens onvriendelijk lijkt me ?
Ik denk dat ik meer als 100 leden en lezers van dit forum heb als klant, ik heb bijna nooit woorden.
Met Niels kon ook bijna niet want die zat in mijn Spamfilter :lol:

En inderdaad de schrijver heeft gelijk, het gaat ons om het geld. Erg raar want we zijn een winkel...

Groet allen, en een gezond 2008 gewenst !!!

ps als mensen sleutels in de 7... serie vragen, moet ik helaas passen..
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

HMC schreef:Met Niels kon ook bijna niet want die zat in mijn Spamfilter


Haha :P
Gebruikersavatar
bromtolfs1
100km gereden
100km gereden
Berichten: 142
Lid geworden op: 05 jul 2007, 23:06
Locatie: Uithuizen
Contacteer:

Bericht door bromtolfs1 »

HMC schreef:
bromtolfs1 schreef:Ik ben wel eens bij het bedrijf in Middelstum geweest toen ik mijn FS1 in juli 2005 net had. Ik woon er misschien 10 km vanaf. Maar werd er zeer onvriendelijk geholpen. Ze wilden helemaal niets verkopen. "Het magazijn zit op slot" zeiden ze tegen mij. Ben er daarna nooit weer geweest en ze verkopen niets meer aan mij. Ik heb de indruk dat ze behoorlijk duur zijn met hun onderdelen en het puur om het geld gaat.

"OM KLACHTEN OVER SERVICE TE VOORKOMEN, VERLENEN WIJ GEEN SERVICE MEER"



Hallo allen,

Ik las dit heel toevallig, daar ik ineens allemaal mailtjes kreeg over sleutels :lol:
Wij hadden idd het magazijn op slot. Wij gaven indertijd nog wel eens iets goedkoop weg, alleen moesten we heel vaak
zien dat die delen voor woeker prijzen op MP en Bay stonden.
Het lijkt me ook dat het niet normaal is dat mensen bij een bedrijf in het magazijn gaan.
Als mensen daar kwaad om worden zoals ge-quote, dan zijn wij niet ineens onvriendelijk lijkt me ?

Ik denk dat ik meer als 100 leden en lezers van dit forum heb als klant, ik heb bijna nooit woorden.
Met Niels kon ook bijna niet want die zat in mijn Spamfilter :lol:

En inderdaad de schrijver heeft gelijk, het gaat ons om het geld. Erg raar want we zijn een winkel...

Groet allen, en een gezond 2008 gewenst !!!

ps als mensen sleutels in de 7... serie vragen, moet ik helaas passen..


Ik kwam alleen maar als klant om een paar onderdelen te zoeken tegen normale prijzen voor mijn eigen FS1 en wenste zoals in iedere andere winkel normaal geholpen te worden.
Jullie frustratie over handelaren die door jullie verkochte onderdelen tegen woeker prijzen daarna weer aanbieden werd op dat moment op mij, niets vermoedende echte en enthousiaste FS1 bezittende klant, afgereageerd. Jullie hebben op mij zo'n negatieve indruk gemaakt dat ik na 2 1/2 jaar nog nooit weer bij jullie in de zaak geweest ben en ik ook zeker geen reklame voor jullie heb gemaakt onder de FS1 bezitters. Ook wil ik nog even benadrukken dat ik alleen in de werkplaats ben geweest en niet in het magazijn zoals geschreven. Ik ben een nette klant die een goede, normale prijs voor onderdelen wil betalen.
Ik zou gek zijn wanneer ik onderdelen via internet ging bestellen die ik ook op de hoek kan kopen zonder transport kosten!
Maar ik heb al eerder geschreven dat het tij misschien wel gekeerd is en ben van plan om weer eens jullie zaak te bezoeken. Wanneer ik dan als gewone klant behandeld wordt kan er wat mij betreft over het hele voorval zand er over.

Groeten Willy Rijkens
HMC
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jan 2007, 12:22

Bericht door HMC »

dewaal schreef:ik ben er vorig jaar ook geweest wel een pokke eind rijden 230km hiervandaan zijn echt wel goede gasten heb daar een hoop klein spul gekocht :D


Dank u ! echt ver idd, maar in die auto waar jij in zat lijkt me dat geen straf.. :wink:

@ bromtolfs1, vorige posts van jou gelezen te hebben, lijkt het me beter dat je je mening over ons handhaaft. Ik kan me namelijk geen klant herinneren
die ik onvriendelijk heb behandeld als hij of zij zelf vriendelijk was of bleef.
Plaats reactie