Frame op kenteken laten zetten

Informatie en vragen over kentekens en wetgeving
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

CSN schreef:Nog een vraagje omtrent de keuring.. zijn jullie hier wel eens zonder afspraak naar toe gegaan?
Sturen ze je medogenloos weg? Of laten ze je tussendoor glippen?

Je moet gewoon een afspraak maken. Kan gewoon via de website 2 dagen van te voren.
Heb vaak genoeg meegemaakt dat het ontzettend druk was. Die keurmeesters doen niet alleen brommertjes he, maar ook auto's tussendoor (of eigenlijk de brommertjes tussen de auto's door).

In Arnhem of Zwolle (1 van de 2) kon je wel langskomen tussen 9 en 12 als je EU papieren had. Maar ik weet niet of dat nog zo is.
Anders even bellen naar jouw de vestiging bij jou in de buurt.
CSN
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 nov 2011, 06:55
Locatie: Midden des lands...

Bericht door CSN »

Hmmm.. heb vernomen dat als je om 08.30 uur er bent.. en vriendelijk vraagt ze je wel willen helpen. Via de site kom je soms pas weken verder pas aan de beurt..
Gebruikersavatar
Niek de Rijcke
500km gereden
500km gereden
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
Locatie: Teneuzen
Contacteer:

Bericht door Niek de Rijcke »

Ik heb een 2ru frame en een 5a2(?) blok, zonder papieren, mijn frame nr. 2ru 00**** en dan staat er boven ''NL K-0031". Kan ik als ik (waarschijnlijk pas over een paar maanden hoor) klaar ben het dan zonder problemen laten keuren????
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Ja. Neem een print van het forum mee en maak een verkoopverklaring.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Niek de Rijcke
500km gereden
500km gereden
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
Locatie: Teneuzen
Contacteer:

Bericht door Niek de Rijcke »

NIX schreef:Ja. Neem een print van het forum mee en maak een verkoopverklaring.

Wat bedoelt u met een verkoopverklaring??
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Zeg maar je. Verkoopvrklaring staat in de FAQ.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Niek de Rijcke
500km gereden
500km gereden
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
Locatie: Teneuzen
Contacteer:

Bericht door Niek de Rijcke »

NIX schreef:Zeg maar je. Verkoopvrklaring staat in de FAQ.

Aaaah, dankJEwel ik ga meteen even een mailtje sturen naar degene waarvan ik het frame gekocht heb om het alsnog te regelen, nogeens merci...
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

En anders gewoon een vriend laten tekenen.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

CSN schreef:Hmmm.. heb vernomen dat als je om 08.30 uur er bent.. en vriendelijk vraagt ze je wel willen helpen. Via de site kom je soms pas weken verder pas aan de beurt..

Dan zitten ze dus vol tot die tijd.. Zal ook wel minder bezetting zijn met de vakantie, zoals overal.
Als ze wel plek hebben, kun je vanaf 2 dagen later terecht met afspraak via de website.
Dan zou ik nu zeker niet zomaar aanwaaien.. Maar je moet het zelf weten. (Ik zeg ook niet dat het gegarandeerd niet kan, ik zeg alleen dat ik het niet zou doen.. Teveel moeite voor teveel risico.)
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

Niek de Rijcke schreef:Ik heb een 2ru frame en een 5a2(?) blok, zonder papieren, mijn frame nr. 2ru 00**** en dan staat er boven ''NL K-0031". Kan ik als ik (waarschijnlijk pas over een paar maanden hoor) klaar ben het dan zonder problemen laten keuren????


Dat, wat Nix zegt..
En, tip van vorige pagina van 30-12

Jeti schreef:Ik stuur de RDW altijd een mailtje als ik een frame of brommer heb gekocht, dan geven ze netjes aan of het frame al geregistreerd is en dat ik hem kan aanbieden voor de kentekenkeuring. Dit mailtje neem ik mee met de keuring, werkt prima.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10771
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Jeti schreef:
CSN schreef:Hmmm.. heb vernomen dat als je om 08.30 uur er bent.. en vriendelijk vraagt ze je wel willen helpen. Via de site kom je soms pas weken verder pas aan de beurt..

Dan zitten ze dus vol tot die tijd.. Zal ook wel minder bezetting zijn met de vakantie, zoals overal.
Als ze wel plek hebben, kun je vanaf 2 dagen later terecht met afspraak via de website.
Dan zou ik nu zeker niet zomaar aanwaaien.. Maar je moet het zelf weten. (Ik zeg ook niet dat het gegarandeerd niet kan, ik zeg alleen dat ik het niet zou doen.. Teveel moeite voor teveel risico.)

Gewoon bellen voor een afpraak. Er is bijna altijd wel een gaatje binnen 1 of 2 weken. 0900-0RDW
Kijk eerst even in de FAQ.
CSN
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 nov 2011, 06:55
Locatie: Midden des lands...

Bericht door CSN »

Heren, het is gelukt zonder afspraak. Van 08.30 - 12.00 uur kan je zonder afspraak binnenwandelen.
Nu was het ook niet druk, dus met 30 - 45 min klaar en wegwezen.

Gelukkig nog topic gelezen van Nix met de verkoopverklaring..... hier vroegen ze wel om.

Nu nog een weekje wachten, dan plaatje halen en knetteren maar.
Plaats reactie