Pagina 3 van 3

Geplaatst: 30 sep 2008, 01:03
door jeroenvans
ja maar dat gaat over minimaal 20 jaar terug, toen konden ze nog geen olie maken...

als je een keer tts koopt zou ik eerst een 1:35 a 40 doen, kijken of dat helpt.
en verder zoals yamasam zei, je cilinder zal wel wat schade hebben na zovaak dicht tegen vastlopen te hebben gezeten

Geplaatst: 30 sep 2008, 09:06
door joske
Hij is van 1969 dus 39 jaar oud , en inderdaad de olie is vernieuwd en beter geworden
ik zal de cilinder er ook afhalen , kijken wat de schade is

Geplaatst: 30 sep 2008, 09:34
door YamaSam
:shock: is die er in die 39 jaar nooit afgeweest misschien??

Geplaatst: 30 sep 2008, 10:29
door joske
Nee de motor is enkele jaren geleden gerev maar er is daarna weinig op gereden
Wat ik ervan gehoord heb is dat de schijf gewijzigd is ,en er zit een 16 mm carb op

Geplaatst: 30 sep 2008, 20:30
door ginofs1
Tombo schreef:Idd, iedereen interpreteert een geluid weer anders


ja of hij steekt zijn geluid in de brand :lol:

Geplaatst: 30 sep 2008, 20:33
door nico
nico schreef:ik had dit oook met mijn fs1
probleem was dat hij teweinig benzine kreeg
toen had ik mijn tank omgespoeld met benzine ( zat heel veel drap in)
en toen was het op gelost owja ik had me benzine kraagntje ook schoon gemaakt

prolbeem was toen opgelost

(tip van me vader) die zei het toen tege me :P

Geplaatst: 05 okt 2008, 10:51
door joske
Vermoedlijke oorzaak, ik heb een benzinekraantje met een kijkglaasje
Dan komt de benzine eerst naar beneden en moet dan weer iets omhoog
Doorstroming was te laag , met volle tank ging het iets beter
Ik heb er ook een koudere bougie ingezet van 7 naar 8
mengsmering iets verhoogd 1 - 40
Komt nu rook uit de pijp, was eerst niet
bedankt voor de tips