maar zon middestukje kan je er nu niet meer tussen zetten denk ik die kleinere poorten ernaast zou wel nog kunnen, mar dat is volgens mij ******* moeilijk
Voor een leek is het ook niet te doen. Zowiezo kom je meer problemen tegen als alleen het stukje ertussen zetten. Het materiaal moet exact hetzelfde zijn, anders zet het ene stuk harder uit als het ander. En de lassen moeten goed zijn.
Die 2 kleine fluitpoorten kan wel, maar is best moeilijk, ik heb zo'n cilinder
maar mijn uitlaat poort is dus al 26mm kan ik hem wel verder naar voren maken wat voor prestatie verschil krijg ik dan? en hoever naar voren is mogelijk?
Naar voor zorgt voor een hoogtoerigere cilinder, dus onderin weinig kracht en bovenin veel, ik zou daar afblijven. Hoe hoog is die nu (dus de afstand van de bovenkant van de cilinder, tot de bovenkant van de uitlaatpoort)
dat licht er maar net aan. in de vrij gaat je brommer met een snelle schijf of hd kop niet veel meer toeren draaien, maar als je vertanding al redelijk zwaar is, kan hij door dat je meeer koppel kijgt, het in zijn 4 ook beter trekken waardoor hij dan hoger in toeren doorloopt en je zo toch een hogere top hebt
Ik heb een fs1 cilinder met 2e overmaat,een 16mm mikuni,snelle schijf,snelle uitlaat,tandwielen 13-44.Hij loopt 80 km/u maar met wind tegen haal ik dat niet.Dan blijft ie op 60 hangen.