yamaha rd50m
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Handyman schreef:Je moet de puntjes stellen.
Openen op 1.6mm voor BDP, al 1468 keer uitgelegd op dit forum.
Vaste grondplaat is geen probleem hoor.
Een tiende mm van tijd af geeft wél problemen.
1,6 mm kan maar is wel wat laat.
1,8 is meestal het beste en als je lef hebt voor de snelle jonges noog veel vroeger
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
ginofs1 schreef:Handyman schreef:Je moet de puntjes stellen.
Openen op 1.6mm voor BDP, al 1468 keer uitgelegd op dit forum.
Vaste grondplaat is geen probleem hoor.
Een tiende mm van tijd af geeft wél problemen.
1,6 mm kan maar is wel wat laat.
1,8 is meestal het beste en als je lef hebt voor de snelle jonges noog veel vroeger
ik ga denk ik met mijn aangepaste athena 2mm voorontsteking proberen
- Handyman
- 500km gereden
- Berichten: 985
- Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
- Locatie: Graft
ginofs1 schreef:Handyman schreef:Je moet de puntjes stellen.
Openen op 1.6mm voor BDP, al 1468 keer uitgelegd op dit forum.
Vaste grondplaat is geen probleem hoor.
Een tiende mm van tijd af geeft wél problemen.
1,6 mm kan maar is wel wat laat.
1,8 is meestal het beste en als je lef hebt voor de snelle jonges noog veel vroeger
De mijne wil niet vroeger op het moment... , typisch geval van "op".
Verse punten zijn onderweg !
Die gaan ook iets vroeger idd, anders wil de 60cc ook niet echt vooruit.
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 26 okt 2007, 19:24
- Locatie: Bottelare
hey hey,
Ik wil niet direct een nieuw topic openen daarom dat ik het hier even vraag.
Mijn neef volgt auto en mototechnieken in kortrijk en zijn leraar was vroeger bezeten door rd's.
Zo had hij een rd50m die 110 ging.
Mijn vraag is het mogelijk met een RD zo snel te gaan?
Het leuke nieuws hieraan is dat mijn neef dat blok krijgt!!!
Die gaan we dan onder mijn rd steken
Maar ik sta er momenteel nog beetje afwachtend tegenover want volgens mij is dit niet haalbaar.
Wat is jullie mening?
Ik wil niet direct een nieuw topic openen daarom dat ik het hier even vraag.
Mijn neef volgt auto en mototechnieken in kortrijk en zijn leraar was vroeger bezeten door rd's.
Zo had hij een rd50m die 110 ging.
Mijn vraag is het mogelijk met een RD zo snel te gaan?
Het leuke nieuws hieraan is dat mijn neef dat blok krijgt!!!
Die gaan we dan onder mijn rd steken
Maar ik sta er momenteel nog beetje afwachtend tegenover want volgens mij is dit niet haalbaar.
Wat is jullie mening?
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
- Locatie: oostakker
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
ik denk wel dat dat doenbaar is, heb zelf al straffere verhalen gehoord,
vroeger was er wel een malossi kit tekoop waarmee je al 90 ging, dus met nog aanpassingen moet die 110 wel mogelijk zijn...
vroeger was er wel een malossi kit tekoop waarmee je al 90 ging, dus met nog aanpassingen moet die 110 wel mogelijk zijn...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia