powerbox

Opvoeren en modificeren van de FS1
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

met een uitlaat en kop doe je niet veel op een 378cilinder :lol:
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

:roll: nooit getest :lol:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

wat heb je nog veel werk :lol:

hebbie trouwens nog een 14T nodig?, er ligt er hier toevallig nog een naast de kapstok
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

ginofs1 schreef:laat de cilinder, carb en zuiger maar ori.

zoek het eerst maar in de uitlaat en kop. hier is het meeste te halen.
en wil je meer dan ongeveer 10.000 rpm maken kies dan voor een andere ontsteking.
boven de + -10.000 rpm gaan je punten zweven :wink:


De gemiddelde fs1 haalt echt niet meer dan 10000 toeren.
Yamaha Sheriff 1981
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

mpro09 schreef:wat heb je nog veel werk :lol:

hebbie trouwens nog een 14T nodig?, er ligt er hier toevallig nog een naast de kapstok


ja neem maar mee.
ik denk dat hij het wel baas kan.
hij loopt erg pittig :lol:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

marco schreef:
ginofs1 schreef:laat de cilinder, carb en zuiger maar ori.

zoek het eerst maar in de uitlaat en kop. hier is het meeste te halen.
en wil je meer dan ongeveer 10.000 rpm maken kies dan voor een andere ontsteking.
boven de + -10.000 rpm gaan je punten zweven :wink:


De gemiddelde fs1 haalt echt niet meer dan 10000 toeren.


dat heb je goed.
maar als je snel gaat rijden kom je er ver over heen :wink:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Of het dan nog zin heeft is wat anders.

Met een homoet uitlaat kan ik zeker 1000 toeren meer draaien dan met een langzame uitlaat.
Yamaha Sheriff 1981
Plaats reactie