ideale setup 2RT

Opvoeren en modificeren van de FS1
marki
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 feb 2012, 14:48
Locatie: Antwerpen

Bericht door marki »

juist, er zit een fs1 cilinder op
heb mij ook al afgevraagd of het eventueel de segmenten kunnen zijn, kan het zijn dat ik daar druk verlies?
want hij geeft niet al te veel weerstand als ik het vliegwiel manueel rond draai om de ontsteking af te stellen..
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23402
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Heb je er wel een hogedrukkopje op?

Een fs1 cilinder moet toch zeker de 70 wel halen.
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10775
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

14/40 vertanding gaat niet werken op en FS1 cilinder van 50cc. Ik neem aan dat het een 4-bak is. 13/44 is normaal. Als je zwar bent 12/44.
Kijk eerst even in de FAQ.
marki
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 feb 2012, 14:48
Locatie: Antwerpen

Bericht door marki »

Dacht eerst ook dat die verhouding te zwaar zou worden, maar geeft juist hetzelfde resultaat naar snelheid en optrekken toe als toen er vooraan nog een 13 tand oplag
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14483
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

marki schreef:Dacht eerst ook dat die verhouding te zwaar zou worden, maar geeft juist hetzelfde resultaat naar snelheid en optrekken toe als toen er vooraan nog een 13 tand oplag


Je moet met de vertanding er voor zorgen dat hij in de hoogste versnelling ook vol in toeren komt.
En net wat je wil plat op de tank of recht op.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie