LTD vraagstuk
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
LTD vraagstuk
Komt er weer eentje van LTD.
Heb mij AJH uitlaatpoort met 1,5 - 2mm verhoogd en mijn spoelpoorten pasgemaakt op het blok en de oneffenheden in de poorten weggedremeld.
De AJH liep al tegen de 90 aan. (60 in zijn 3, nu 70 in zijn 3)
Met het starten hoorde je al dat er een grommend,gillend beest onder je kont zat.
Gasreactie van jewelste en hoog in de toeren klimmend.
Hij rookte wel iets meer als normaal.
Bij het testrijden vloog die als een raket de powerband in met veel toeren.
In zijn 1 en zijn 2 whoeheeee.
In zijn 3 al iets minder makkelijk in de powerband en , je raad het al......in zijn 4 terugzakkend naar 60-70 en niet in de PB rakend.
Wat heb ik nu weer verprutst of is er nog hoop.
Heb met de luchtstelschroef gespeeld, bougie mooi koffiebruin, sproeier 190 kort
En geen flauwe grappen anders
Heb mij AJH uitlaatpoort met 1,5 - 2mm verhoogd en mijn spoelpoorten pasgemaakt op het blok en de oneffenheden in de poorten weggedremeld.
De AJH liep al tegen de 90 aan. (60 in zijn 3, nu 70 in zijn 3)
Met het starten hoorde je al dat er een grommend,gillend beest onder je kont zat.
Gasreactie van jewelste en hoog in de toeren klimmend.
Hij rookte wel iets meer als normaal.
Bij het testrijden vloog die als een raket de powerband in met veel toeren.
In zijn 1 en zijn 2 whoeheeee.
In zijn 3 al iets minder makkelijk in de powerband en , je raad het al......in zijn 4 terugzakkend naar 60-70 en niet in de PB rakend.
Wat heb ik nu weer verprutst of is er nog hoop.
Heb met de luchtstelschroef gespeeld, bougie mooi koffiebruin, sproeier 190 kort
En geen flauwe grappen anders
1978 chroom 60 cc
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Ja k*t, een ajh 2mm omhoog vijlen pfff.
Ik heb nog gezegd maak hem dan breder.
Probeer het nu maar eens met een dunnen voet pakking.
Let wel op dat je zuiger niet tegen je kopje komt.
Misschien doet hij nog wat.
Hij is nu zeer hoog in toeren, dit kan je alleen aan met een opmaat uitlaat en kopje.
Maar ik heb voorlopig geen tijd.
Eerst mijn eigen brom’s weer op de weg helpen
Ik heb nog gezegd maak hem dan breder.
Probeer het nu maar eens met een dunnen voet pakking.
Let wel op dat je zuiger niet tegen je kopje komt.
Misschien doet hij nog wat.
Hij is nu zeer hoog in toeren, dit kan je alleen aan met een opmaat uitlaat en kopje.
Maar ik heb voorlopig geen tijd.
Eerst mijn eigen brom’s weer op de weg helpen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
ginofs1 schreef:Ja voorbips, een ajh 2mm omhoog vijlen pfff.
Ik heb nog gezegd maak hem dan breder.
Probeer het nu maar eens met een dunnen voet pakking.
Let wel op dat je zuiger niet tegen je kopje komt.
Misschien doet hij nog wat.
Hij is nu zeer hoog in toeren, dit kan je alleen aan met een opmaat uitlaat en kopje.
Maar ik heb voorlopig geen tijd.
Eerst mijn eigen brom’s weer op de weg helpen
Ik heb een kopje van jou erop zitten maatje. squish is 0,85
Trekkracht hoefde ik niet, alleen snelheid.
Is 2 mm dan zo veel
Poort is nu: breed 29,5, hoog 22 en 20,05 vanaf bovenkant cilinder tot bovenkant poort.
Poort was : breed 28,0, hoog 20, onderzijde gelijk gebleven uiteraard
Stationair staat tie wel iets te rijk, (voorheen nooit).
Hij krijgt nu met de zelfde sproeier meer benzine (alles is nu pas en glad, dat is de reden denk ik)
Laatst gewijzigd door Laars op 01 jul 2012, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
1978 chroom 60 cc
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5444
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Laars schreef:pee67 schreef:Je kan je naam beter veranderen in LDT
Laars Drama Tuning
Wat heb ik nou gezegd petertje........geen flauwe grappen
anders mag je me nooit meer redden
tja, nu wordt ik wel onder druk gezet natuurlijk, dit riekt naar chantage
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Trekkracht heb je altijd nodig om hem in de power band te krijgen.
Je squish is niet slecht.
Maar dit heeft met de inhoud van het kopje te maken.
En de uitlaat moet hoger in toeren zijn.
Je gaat een kompleet andere weg in.
Maar ik heb nog wel een paar AJH tjes op de plank.
Je squish is niet slecht.
Maar dit heeft met de inhoud van het kopje te maken.
En de uitlaat moet hoger in toeren zijn.
Je gaat een kompleet andere weg in.
Maar ik heb nog wel een paar AJH tjes op de plank.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14483
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
O ja: dan kom je ook in de buurt van octaan 98
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23402
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
ginofs1 schreef:Ja voorbips, een ajh 2mm omhoog vijlen pfff.
Ik heb nog gezegd maak hem dan breder.
Probeer het nu maar eens met een dunnen voet pakking.
Let wel op dat je zuiger niet tegen je kopje komt.
Misschien doet hij nog wat.
Hij is nu zeer hoog in toeren, dit kan je alleen aan met een opmaat uitlaat en kopje.
Maar ik heb voorlopig geen tijd.
Eerst mijn eigen brom’s weer op de weg helpen
Dat heeft hij al geprobeerd
Yamaha Sheriff 1981
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
ginofs1 schreef:Trekkracht heb je altijd nodig om hem in de power band te krijgen.
Je squish is niet slecht.
Maar dit heeft met de inhoud van het kopje te maken.
En de uitlaat moet hoger in toeren zijn.
Je gaat een kompleet andere weg in.
Maar ik heb nog wel een paar AJH tjes op de plank.
Reserveer er maar eentje voor mij en bewerk hem ook gelijk een beetje als aankoopservice
Zal eerst eens een voetpakking wegnemen.
1978 chroom 60 cc
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer: