woont er niet iemand bij je in de buurt die even wil kijken voor een kistje bier of zo?? ik heb het idee dat je ergens overheen kijkt omdat je nog niet zoveel ervaring hebt met brommers, maar dat komt vanzelf hoor
niemand van het forum zeg maar woont vlak bij mij!
ja alleen pipedown.. maar dat is een vriend van mij.. en die heeft er helemaal geen verstand van die is ook net nieuw
eerst doen je er 13 voor op. dat zal al wat lekkerder lopen. nu de carb en onsteking goed stellen volgens de faQ ( dus niet zomaar wat prutsen op het oog ). wedden dat je de 60 met gemak paseeert
haha ach ja... ik heb hem uitgeprint.. en nou ik het door gelezen heb.. denk ik dat de sproeier te klein is! dus ik ga morgen ff een berg sproeiers halen
Een 2RU heeft een roterende inlaat met een schijf. Uit deze schijf is een bepaalde hoek weggelaten. Deze roterende schijf laat daardoor maar een bepaalde periode de verbinding tussen carburateur en carter open. Dit is op het moment dat de zuiger omhoog gaat. Zo onstaat onderdruk in het carter en kan het brandstof mengsel in het carter gezogen worden. Voor de 2RU 45 km/h uitvoering is er een hoek van ongeveer 120 graden uit de schijf weggelaten.
Voor de snelle uitvoering is er meer dan 180 graden uit weggelaten. Dit is reden dat de 2RU niet echt veel harder wil dan 55 a 60 km/uur.
Wil je echt harder zul dit moeten wijzigen.
De membraan blokken 378, 1J5, 2F2, 3E8, 3E9 hebben hier geen last van.
bromtolfs1 schreef:Een 2RU heeft een roterende inlaat met een schijf. Uit deze schijf is een bepaalde hoek weggelaten. Deze roterende schijf laat daardoor maar een bepaalde periode de verbinding tussen carburateur en carter open. Dit is op het moment dat de zuiger omhoog gaat. Zo onstaat onderdruk in het carter en kan het brandstof mengsel in het carter gezogen worden. Voor de 2RU 45 km/h uitvoering is er een hoek van ongeveer 120 graden uit de schijf weggelaten. Voor de snelle uitvoering is er meer dan 180 graden uit weggelaten. Dit is reden dat de 2RU niet echt veel harder wil dan 55 a 60 km/uur. Wil je echt harder zul dit moeten wijzigen. De membraan blokken 378, 1J5, 2F2, 3E8, 3E9 hebben hier geen last van.
Ik denk dat als de schijf meer dan 180 graden open staat hij zwaar verzuipt
Nee, want er zijn mensen die met een 180 graden schijf rijden.
BTW, een 2ru kan ook hard lopen met een langzame schijf. Die van mij liep met een langzame schijf nog steeds bijna 80 km/h. Toen we er een snellere schijf in hadden gezet trok hij veel harder