Gebruik van deze rubriek

De meest gestelde vragen worden hier beantwoord
Gesloten
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Gebruik van deze rubriek

Bericht door Niels »

In deze rubriek kunnen FAQ's (Frequently Asked Questions) geplaatst worden.
Als je een antwoord hebt op een vraag die vaak gesteld word of gewoon nuttige informatie is alles welkom.

Probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en eventueel te ondersteunen met afbeeldingen.

Of lees eerst even: Help hij doet het niet! Ofwel: hoe krijg ik een goed advies?
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10770
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Update: Momenteel ben ik de FAQ aan het opschonen, dus dubbele topics gaan worden samengevoegd, discussies die weinig aan het topic zelf toevoegen worden verwijderd en gewoon vragen in plaats van technische artikelen verdwijnen ook of worden in de van toepassing zijnde FAQ's beantwoord. De FAQ zal op deze manier meer een bak met technische info worden, dan discussies en gezellig gebabbel. Mocht je postcount ineens dramatisch droppen, dan weet je dat je hier gewoon teveel hebt lopen kleppen. Ik hoop in elk geval technische zaken goed te beschrijven, zodat ernaar verwezen kan worden en in de techniek hoek alleen nog gerichte vragen gesteld worden, in plaats van altijd dezelfde.

Vragen en discussie over topics hier dus aub in de techniek hoek en dergelijke. Hier graag alleen aanvullingen van technische aard.

HJ
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10770
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

NIX schreef:Vragen en discussie over topics hier dus aub in de techniek hoek en dergelijke. Hier graag alleen aanvullingen van technische aard.


Sommigen stellen toch hier hun vragen en dergelijke of gaan lekker een theekransje aan. Prima, maar ik haal alle geleuter hier weer weg en ook alles wat eigenlijk al beantwoord was. Een enkele keer laat ik een vraag staan als ik denk dat ie wat toevoegt of ik pas het artikel aan. Deze sectie moet gewoon een techniekhoek blijven zonder vervuiling. Degenen die een opmerkelijke daling in hun postcount waarnemen weten daarmee ook meteen waar ze hebben lopen beppen.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gesloten