Aansluiten toerenteller

De meest gestelde vragen worden hier beantwoord
Gebruikersavatar
Kees
250km gereden
250km gereden
Berichten: 479
Lid geworden op: 22 feb 2015, 11:53
Locatie: Doezum

Re: Aansluiten toerenteller

Bericht door Kees »

Zoals NIX al aangaf is Wietsefs1 bezig om een oplossing te vinden voor de defecte toerentellers. Kennelijk gaat dat nog niet zo makkelijk.

Zie ook topic ToerenTeller Telt geen Toeren....
Groet uut Doezum,
Kees.
Rop65
100km gereden
100km gereden
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:50

Re: Aansluiten toerenteller

Bericht door Rop65 »

Kees schreef:Zoals NIX al aangaf is Wietsefs1 bezig om een oplossing te vinden voor de defecte toerentellers. Kennelijk gaat dat nog niet zo makkelijk.

Zie ook topic ToerenTeller Telt geen Toeren....
ik las het ook en heb het draadje hierover gelezen. Het viel voor hem al niet mee om wijs te worden uit de slecht leesbare aanduidingen op de componenten. Ik kan me voorstellen dat dat de voortgang behoorlijk bemoeilijkt.

Ik zit erover te denken om een VDO-teller op de fs1 aan te sluiten. Wie weet werkt dat wel (betrouwbaar).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rop65
100km gereden
100km gereden
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:50

Re: Aansluiten toerenteller

Bericht door Rop65 »

Rop65 schreef:
Kees schreef:Zoals NIX al aangaf is Wietsefs1 bezig om een oplossing te vinden voor de defecte toerentellers. Kennelijk gaat dat nog niet zo makkelijk.

Zie ook topic ToerenTeller Telt geen Toeren....
ik las het ook en heb het draadje hierover gelezen. Het viel voor hem al niet mee om wijs te worden uit de slecht leesbare aanduidingen op de componenten. Ik kan me voorstellen dat dat de voortgang behoorlijk bemoeilijkt.

Ik zit erover te denken om een VDO-teller op de fs1 aan te sluiten. Wie weet werkt dat wel (betrouwbaar).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik heb er dan eentje nodig met de codering 24000 per erop. Het werkt op dezelfde manier als de “fs1-teller” Als dat ding dan goed werkt, dan probeer ik het binnenwerk over te zetten (als het aan de binnenkant zit, dan is het vast geen heiligschennis, toch?)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie