Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
- jerrow
- 1000km gereden
Had zondag geprobeert met een tandwielverhouding 15/42.
Van 3de naar 4de versnelling was dat een bom. maar eenmaal In 4de versnelling wilde ie niet meer sneller gaan terwijl ik nog in lage toeren zat...
@dorfie, wat moet je meer weten dan 105sproeier, 16carb, snelle uitlaat en een cilinder van 2F2, 50cc.
Contactpunten op 0,40 afgesteld en pas een nieuwe condensator gezet?
Van 3de naar 4de versnelling was dat een bom. maar eenmaal In 4de versnelling wilde ie niet meer sneller gaan terwijl ik nog in lage toeren zat...
@dorfie, wat moet je meer weten dan 105sproeier, 16carb, snelle uitlaat en een cilinder van 2F2, 50cc.
jerrow schreef:Had zondag geprobeert met een tandwielverhouding 15/42.
Hij wil niet meer sneller omdat je brommer te weinig power heeft. Dood normaal met een 50cc

Daarom dat we zeggen dat je tandwiel verhouding te zwaar is.
13/42 is een goede tandwiel verhouding voor een 50cc. Wil je hem sneller, dan zal je moeten tunen. Daar is een faq over

Even doornemen want er zijn verschillende mogelijkheden. Je vindt hoogstwaarschijnlijk wel een passende methode

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Niels schreef:Ik heb ook even gereden net(samen met 3 Honda's, dus ik kon de FS1 niet zo goed horen
)
Maar hij doet het echt goed met de nieuwe cilinder enzo!Boven de 60 (sorry, moet nog inrijden, maar kon t ff niet laten) rijdt ie echt héél soepel!
Jij kan het nooit laten

Hij komt bij mij thuis aan met een cil. die op z'n einde loopt en wat doet ie? Stukje plank gaan om mij te volge

Heb vandaag ook gerede, twas heel leuk tot ik flikke tegen kwam en doorhad dat het controle was. Alles opengegooit en geskipt! Kben die zever echt zo beu als iets. Dan is het eens schoon weer en dan kan'k nog ineens rijde tsss!
-
- Site Admin
Dorfie schreef:Niels schreef:Ik heb ook even gereden net(samen met 3 Honda's, dus ik kon de FS1 niet zo goed horen
)
Maar hij doet het echt goed met de nieuwe cilinder enzo!Boven de 60 (sorry, moet nog inrijden, maar kon t ff niet laten) rijdt ie echt héél soepel!
Jij kan het nooit laten![]()
Hij komt bij mij thuis aan met een cil. die op z'n einde loopt en wat doet ie? Stukje plank gaan om mij te volge![]()