Ik heb nu als setup een:
60cc F5B immi cylinder
60cc immi pet
16 mm carburateur Mikuni (nu nog opzoek, vorige is gesneuveld ))
16 mm spruitstuk
Snelle immi FS1 uitlaat (dubbele naad en schuine achterkant)
Welke sproeiermaat lang Mikuni zou hier het beste bij passen.
Welke voorontsteking wordt geadviseerd.
Moet nog inrijden
Als je dit in lang zou doen dan zou bv een 200 in de richting komen.
Ik heb er nu een 190 lang in gehad , met de choke open ging dat net en als ik de choke dicht deed dan ging die hoog de toeren in en en stierf...... buaaaaaap
Beste forumleden,
Ik kom met en serieuze vraag en dan is het jammer dat er enorm veel gegeit/offtopic shit tussendoor komt.
Misschien is het mogelijk om voor deze mannekes een apparte topic te openen .
Laars schreef:Als je dit in lang zou doen dan zou bv een 200 in de richting komen. Ik heb er nu een 190 lang in gehad , met de choke open ging dat net en als ik de choke dicht deed dan ging die hoog de toeren in en en stierf...... buaaaaaap
Hoi,
Bij mij scheelde het enorm of ik mijn 65 cc parmakit onder mijn 2RU legde of onder mn 3E9.
Ik gebruik in mijn 2RU sproeier 105 lang en deze is nog aan de ruime kant.
Maar onder mij 3E9 looptie met 140 kort als de brandweer.
Dus naar mijn weten scheelt t ook welk type FS1 je hebt.
Bij de 1 krijgt hij meer lucht als bij de ander.
groeten
nu ga je een membraam met een schijf vergelijken, een membraam kan minder gebruiken omdat hij aan het toerental aanpast en met een schijf kan dat niet en is daar door iets onzuiniger dan een membraam, maar normaal mag het niks uitmaken op welk blok je hem ook zet
Jeroen schreef:Hoi, Bij mij scheelde het enorm of ik mijn 65 cc parmakit onder mijn 2RU legde of onder mn 3E9. Ik gebruik in mijn 2RU sproeier 105 lang en deze is nog aan de ruime kant. Maar onder mij 3E9 looptie met 140 kort als de brandweer. Dus naar mijn weten scheelt t ook welk type FS1 je hebt. Bij de 1 krijgt hij meer lucht als bij de ander. groeten
140 kort? en hoe lang gaat dat inmiddels goed? lijkt me erg klein. ben benieuwd!