Het grote kleine vragen topic v3.0
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1038
- Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
- Locatie: playa del carmen
-
- 250km gereden
- Berichten: 365
- Lid geworden op: 11 feb 2008, 18:25
- Locatie: Ham
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
he he
ik heb mijn fs1 onlangs niewe tandwielen gegeven: 14/44 en als hij goed warm is trekt hij ook de 65 /70 wel,
ik heb op die manier wel eens een warmloper gehad dus wat kan ik doen om het gemakkelijlker te maken voor mijn brommertje en wat eerder naar top te komen
setup
fs1 cilinder
ori kop
snelle uitlaat met 32mm bocht
16mm carburateur volgenz mmij ga ik zo ff chekcen
sproeier weet ik ook nog niet

ik heb mijn fs1 onlangs niewe tandwielen gegeven: 14/44 en als hij goed warm is trekt hij ook de 65 /70 wel,
ik heb op die manier wel eens een warmloper gehad dus wat kan ik doen om het gemakkelijlker te maken voor mijn brommertje en wat eerder naar top te komen
setup
fs1 cilinder
ori kop
snelle uitlaat met 32mm bocht
16mm carburateur volgenz mmij ga ik zo ff chekcen
sproeier weet ik ook nog niet

hij trekt wel sneller op maar als je niet goed
genoeg op schakelt of een koude motor
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukken
tog
genoeg op schakelt of een koude motor
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukken

-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
niels16 schreef:hij trekt wel sneller op maar als je niet goed
genoeg op schakelt of een koude motor
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukkentog
Ik zou voor een orginele carb gaan, aan die immi 40 euro dinge heb je niks en een tweedehandsje van sjon kost 30euro
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3598
- Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
- Locatie: Schagen (stroet)
zoiets..
2takt olie kan nooit goed wezen voor je blok..
tenzij het ook letterlijk 10 druppels zijn.. maar als je 100cc ofzo erin heb gegooid..
dan zou ik het veranderen..
er zit niet voor niks verschil tussen 2takt olie.. en blok olie..
ik heb thuis gewoon een emmer met deksel.. daar flikker ik al mijn oude olie in enzo..
2takt olie kan nooit goed wezen voor je blok..
tenzij het ook letterlijk 10 druppels zijn.. maar als je 100cc ofzo erin heb gegooid..
dan zou ik het veranderen..
er zit niet voor niks verschil tussen 2takt olie.. en blok olie..
ik heb thuis gewoon een emmer met deksel.. daar flikker ik al mijn oude olie in enzo..