maar behoort het zo te zijn dat als jij de moertjes bovenop je kop losdraait en
dat je dan zo de tapeinden eruit draait en de moertje vast blijven zitten want anders ga ik dat bij de niewe met loctite vastzetten ofzo
de lange bouten horen eigenlijk gewoon te blijven zitten als je je cilinder er bijvoorbeeld afhaalt, je hoeft alleen maar de moertjes maar los te draaien.
idd, de tapeinden horen er gewoon in te zitten, en ik zou het ook niet met loctide doen, want stel dat er wéér een afbreekt, dan zit ie muurvast je kan het tapeind er gewoon zo uitdraaien en er een nieuwe in zetten, met 3 tapeinden rijden is geen aanrader
dan is het zo lek als het gootje, en je hebt me er dan toch een kabaal bij, was een cilindermoer los getrilled dus met 3 cilindermoeren verder gereden totdat ik erachter kwam dat hij los was getrilled, ik dacht al wat een weinig vermogen hij had
niels16 schreef:die informatie komt net te laat, tapeind is al afgebroken gelukkig niet in het blok maar in de bank schroef kreeg het moertje er niet af
welke maat is de schroefdraad van je rempomp, waarde banjobout vande remslang inmoet? is deze toevallig m10? dan bestel ik namelijk gewoon een m10 bout en boor ik er een gat in...et voila...banjo!