Ja natuurlijk aan de binnenkant, anders beschadig ik mijn lakwerk
Maar heb het geprobeerd, maar helaas, geen positief resultaat....
als je al een ontsteking van een andere brommer hebt geprobeert, een andere bobine enz enz... moet het wel de kabelboom zijn...? heb je het al eens geprobeert zonder dat het groene stekkertje van je contactslot aangesloten is?
Ik heb geprobeerd met andere ontsteking, ander contactslot, andere bobine, ander bougie,
andere bougiedop, andere gelijkrichter, andere accu, massa contact op ander plekken bevestigd,
.....dus bijna zo'n beetje alles geprobeerd lijkt mij...
Zal straks eens proberen met alleen de zwarte daad uit de onsteking rechtstreeks op de bobine
aan te sluiten, en de rest van de bekabeling los te koppelen....
ik heb remschoenen gekocht bij jmpb, ik wil ze erin plaatsen, zijn die veren veelste lang en als ik de gaatjes vergelijk met de oude orri remschoenen is dat heel anders....Iemand een iddee?
paull schreef:ik heb remschoenen gekocht bij jmpb, ik wil ze erin plaatsen, zijn die veren veelste lang en als ik de gaatjes vergelijk met de oude orri remschoenen is dat heel anders....Iemand een iddee?
voor en achter ?
mischien klinkt een beetje dom hoor
horen die lange niet voor en die korte achter of anders om
paull schreef:ik heb remschoenen gekocht bij jmpb, ik wil ze erin plaatsen, zijn die veren veelste lang en als ik de gaatjes vergelijk met de oude orri remschoenen is dat heel anders....Iemand een iddee?
voor en achter ? mischien klinkt een beetje dom hoor horen die lange niet voor en die korte achter of anders om
de 2ru is de engiste fs1 met afwijkende remschoenen de nieuwe kun je wel gebruiken maar je hebt dan wel andere veren nodig
voor en achter ? mischien klinkt een beetje dom hoor horen die lange niet voor en die korte achter of anders om
de 2ru is de engiste fs1 met afwijkende remschoenen de nieuwe kun je wel gebruiken maar je hebt dan wel andere veren nodig
Oke! Weet jij toevallig welke veren? Of heb je ze liggen, wil best ruilen...