Dingetje schreef:mn zusje heeft een Sym MIO 50 brom die nu 45 gaat, maar k wou hem iets opvoeren door vario eruit te halen, want er zit volgens mij geen cdi begrenzing op. Moet ik dan ook de sproeier veranderen?
vario ring lekker laten zitten, op de cdi zit een rode of een roze draad(weet het niet uit me hoofd bij sym mio) haal die er af en je cdi is ontgrenst
bij sym zit een lus aan de zijkant van de cdi, als je die niet hebt, dan is het een nieuw type, en heb je een andere cdi nodig... (is duur) varioring er zekers uithalen, en sproeier niet veranderen...
ik ben dr nu ff mee bezig dit is een hele wazige foto, maar je ziet wel iets bedoel je deze rode lus? het lijkt meer op een zekering ofzo
er zou een lus aan de cdi kunnen zitten (aan de onderkant, niet bij de 2 stekkers), als dat zo is knip je die door, zoniet koop je eerst een cdi met lus, en knip je hem dan door
Tombo schreef:Als je een originele look wilt, en een origineel Yamaha product en toch snel wilt gaan, kan je beter een FS50 uitlaat kopen
Tja ik zit een beetje te dubben, een hoge uitlaat lijkt me donders mooi, maarjah prestaties...55euro. Homoet vind ik niet mooi, en een Fs50 vind ik te duur....