Het grote kleine vragen topic v3.0
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
help,
ik had mijn cilinder laten honen, omdat er een kras in zat.. kreeg er na het honen een mooi prox zuigertje bij, maar die kwam niet zo mooi tot bdp,.. zat een kwart mm speling tussen...
ik had zondag een mooi vertex zuigertje gekocht op een beurs, past mooi(lijkt zo temindste) en hij kwam mooi tot bdp.
net erop gezet, alleen rammelt hij nogal!
ik heb al een ander setje zuigerveren geprobeert, maar dat veranderde niks, dus ik heb de bijbehorende er weer opgezet.
hij raakt de kop ook niet.
naaldlager is niks aan verandert na de vorige zuiger?
WAT KAN HET ZIJN?
als ik het niet kan verhelpen zet ik de andere zuiger er weer in, die rijd perfect, alleen niet de maximale compressie wand hij komt dus niet volledig tot bdp.
hoe kan ik dit eventueel verhelpen? dunnere voetpakking maken misschien? en kop af laten draaien?
ik had mijn cilinder laten honen, omdat er een kras in zat.. kreeg er na het honen een mooi prox zuigertje bij, maar die kwam niet zo mooi tot bdp,.. zat een kwart mm speling tussen...
ik had zondag een mooi vertex zuigertje gekocht op een beurs, past mooi(lijkt zo temindste) en hij kwam mooi tot bdp.

hij raakt de kop ook niet.
naaldlager is niks aan verandert na de vorige zuiger?
WAT KAN HET ZIJN?
als ik het niet kan verhelpen zet ik de andere zuiger er weer in, die rijd perfect, alleen niet de maximale compressie wand hij komt dus niet volledig tot bdp.
hoe kan ik dit eventueel verhelpen? dunnere voetpakking maken misschien? en kop af laten draaien?
- Louistje
- 100km gereden
Daan1990 schreef:Hoe mengen jullie je benzine altijd? Ik flikker gewoon 1:35 olie in de tank en roer er in of ga als een gek met de brommert op en neer
Ik tank altijd een jerrycan van 10 liter.
1 delen door 35 is het aantal olie per liter, dus 0.0285 liter.
Dat vermenigvuldig je met je liters, in dit geval dus 10. Kom je uit op 0.285 liter.
Gooi ik wat olie in een maatbekertje en giet het zo door de benzine. Daarna altijd even schudden.
Ook als het een tijd stil staat schud ik altijd even

-
- 1500km gereden
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
Louistje schreef:Daan1990 schreef:Hoe mengen jullie je benzine altijd? Ik flikker gewoon 1:35 olie in de tank en roer er in of ga als een gek met de brommert op en neer
Ik tank altijd een jerrycan van 10 liter.
1 delen door 35 is het aantal olie per liter, dus 0.0285 liter.
Dat vermenigvuldig je met je liters, in dit geval dus 10. Kom je uit op 0.285 liter.
Gooi ik wat olie in een maatbekertje en giet het zo door de benzine. Daarna altijd even schudden.
Ook als het een tijd stil staat schud ik altijd even
Ik heb ook altijd een jerrycan (5L) en gooi daar met afgemeten maatbekertje mengsmering bij en schudden maar. Shake it baby!
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
jonnotje schreef:help,
dat rammelen is normaal als er een nieuwe zuiger inzit
bij mijn fs1 was het ook zo na 200 km als de zuiger is ingereden, hoor je dat niet meer
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens