Nog ff Zwepper

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

in barendrecht zit een nog een piep klein brommerzaakje waarnog wel wat leuke fs1 onderdelen liggen, niet veel maar wel wat dingetjes die je niet meer nieuw kan krijgen :wink:
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

nog bedankt allemaal!
en william ok naja binnekort maar is een stukje toeren !
en kom jij 31 mei nog naar hellevoetsluis naar de oldtimer meeting?
Fyer

Bericht door Fyer »

ff kijke als ik kan ga ik er ook miss wel heen miss gezellig om samen te rijden dn
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Zwepper schreef:nog bedankt allemaal!
en william ok naja binnekort maar is een stukje toeren !
en kom jij 31 mei nog naar hellevoetsluis naar de oldtimer meeting?

Is daar ergens wat info over
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

ja ik zal ff informatie voor je zoeken, maar is wel leuk als je mee rijd !
Ik en mijn pa gaan allebei op de fs1 maar het is een oldtimer meeting voor alle soorten brommers,motoren,auto's trekkers :P
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

Op zondag 31 mei 2009 organiseert de heenvlietse zundapp club een oldtimerdag waar iedereen met zijn of haar oldtimer kan komen, er zijn diverse stands waar u uw onderdelen kan kopen, er is muziek, hapje drankje ect.

Wilt u een kraampje huren dan kan dat door een mailtje te sturen naar heenvlietsezundappclub@gmail.com of als je liever telefonisch contact wil hebben, dat kan dan op

tel 0638414198 (koos) of 0648175888 (mark)

Aan het einde van de dag worden er diversen bekers uitgereikt die beschikbaar zijn gesteld door http://www.zundapponderdelen.nl in diverse categorieen waaronder:

1e prijs special zundapp
2e prijs special zundapp
3e prijs special zundapp

1e prijs orgineelste zundapp
2e prijs orgineelste zundapp
3e prijs orgineelste zundapp

1e prijs mooiste oldtimer
2e prijs mooiste oldtimer
3e prijs mooiste oldtimer

1e prijs mooste auto

bij de prijzen worden ook nog mooie t-shirts uitgereikt ter herinnering van deze dag/prijs

ook word er een podium neergezet waar je met je zundapp/oldtimer op kan en waar dan een foto van gemaakt word en die later op de website terug kan vinden!!!!.

De t-shirts en bekleding van het podium worden gesponserd door RKBDESIGN beletteringen.

De muziek wordt deze dag verzorgt door onze eigen rock and roll band `TISNIX en LIANA ENTERTAINMENT.

Deze dag wordt jullie aangeboden en georganiseerd door de jongens van de heenvlietsezundappclub en wij wensen dus iedereen die die dag aanwezig is een mooie en leuke oldtimerdag.

Deze oldtimerdag vindt plaats op het Bedrijventerrein aan de Amnesty Internationaallaan te Hellevoetsluis.(oude garages van Vermaat bussen).
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Hee dat ziet er toch goed uit, denk dat ik daar wel bij ben en met een groeje fs1s is het natuurlijk nog leuker, maken we t.zt. nog ff contact dan kunnen we daar gezamelijk naar toe.
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

komt helemaal in orde !
drummer
500km gereden
500km gereden

Bericht door drummer »

mpro09 schreef:in barendrecht zit een nog een piep klein brommerzaakje waarnog wel wat leuke fs1 onderdelen liggen, niet veel maar wel wat dingetjes die je niet meer nieuw kan krijgen :wink:

Hoe heet die ookalweer?
Kom d'r zo ongeveer langs morgenmiddag..
Plaats reactie