Het marktplaats-taal topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Meeeeeheee :speachless: :lol:
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

Het unique oranje/blauwe lakken is van 2006 maar de Aprilia is vanaf het eind van 2006 bijnaar niet gerijden en heeft alleen binnen gestaan. Dus lijkt het lakken zoals nieuw. Aleen het lakken is 400€ waard. Ik heb ze nieuw gekocht en de dealer heeft ze specieel voor mij direkt van de Apriliawerken in Italien bestellt.
De slijdagendeelen zoals de kmteller kabel en de accu zijn van laatste zomer en nog niet gebruikt. De Aprilia is rijklaar en heeft een maximale snelhijd van 180 km/h op kmteller en omdat in deze bouwjaar nog geen accelerator is gewesen, is de motor een beetje sterker dan van de nieuwe. Ik zal het motorfiets voor 2200€ weg geven.
Deze Aprilia is ook heel geschickt voor beginners omdat ze noch in 2 verschillende schielijkheden en ps verlangsamt kan worden.
Als u geinteresseerd bent, graag per e-mail schrijven of even s'avonds vanaaf 6 tot 10 doorbellen.
Axel

Bericht door Axel »

Andries schreef:
Het unique oranje/blauwe lakken is van 2006 maar de Aprilia is vanaf het eind van 2006 bijnaar niet gerijden en heeft alleen binnen gestaan. Dus lijkt het lakken zoals nieuw. Aleen het lakken is 400€ waard. Ik heb ze nieuw gekocht en de dealer heeft ze specieel voor mij direkt van de Apriliawerken in Italien bestellt.
De slijdagendeelen zoals de kmteller kabel en de accu zijn van laatste zomer en nog niet gebruikt. De Aprilia is rijklaar en heeft een maximale snelhijd van 180 km/h op kmteller en omdat in deze bouwjaar nog geen accelerator is gewesen, is de motor een beetje sterker dan van de nieuwe. Ik zal het motorfiets voor 2200€ weg geven.
Deze Aprilia is ook heel geschickt voor beginners omdat ze noch in 2 verschillende schielijkheden en ps verlangsamt kan worden.
Als u geinteresseerd bent, graag per e-mail schrijven of even s'avonds vanaaf 6 tot 10 doorbellen.

Volgens mij is dat een duitser ofzo die dat heeft getypt. "geschickt", "verlangsamt" enzo.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

"Puch mobilete voledig gerestoreet"

:lol: :lol: :lol:
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Toch had dit topic beter het marktplaats-taal-faal topic kunnen heten
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

alles in eht off topic gedeelte is gewoon één grote fail!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Yamaha rd50m schreef:alles in belgië [s]eht off topic gedeelte[/s] is gewoon één grote fail!

:P
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Yamaha rd50m schreef:"Puch mobilete voledig gerestoreet"

:lol: :lol: :lol:

Die was met andere dingen bezig terwijl hij z'n advertentie aan het typen was dnek ik :x
Phil M
500km gereden
500km gereden

Bericht door Phil M »

bling carbrateur :shock:
eelco

Bericht door eelco »

''Roterende inlaatpoort'' :lol: . Moet je eens voorstellen.. :shock:! Maar dat wil ik ook roterende spoelpoorten, én een roterende uitlaatpoort :D !
PD
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door PD »

eelco schreef:''Roterende inlaatpoort'' :lol: . Moet je eens voorstellen.. :shock:! Maar dat wil ik ook roterende spoelpoorten, én een roterende uitlaatpoort :D !

roterende uitlaat poort bestaat wel...
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

:clap:
eelco

Bericht door eelco »

PD schreef:
eelco schreef:''Roterende inlaatpoort'' :lol: . Moet je eens voorstellen.. :shock:! Maar dat wil ik ook roterende spoelpoorten, én een roterende uitlaatpoort :D !

roterende uitlaat poort bestaat wel...

De poort die zelf draait? :bounce:
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Zit een laagje stof onder.
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

Jeti schreef:Zit een laagje stof onder.

heeft ie hem op de plaats van een kast gezet dan? :P
Plaats reactie