mpro09 schreef:wist je dat net ruimvoldoende geslaagd voor pyonenexamen wist je dat ik alleen de noodstop overnieuw moest doen omdat ik me rechtervoet op de grond zette wist je dat de rest in een keer allemaal goed wist je dat de examinator zei dat ik een mooie techniek had en een goeie motorrijder ga worden
Wist je dat gefeliciteerd!
Wist je dat nu je theorie en praktijk nog!
mpro09 schreef:wist je dat net ruimvoldoende geslaagd voor pyonenexamen wist je dat ik alleen de noodstop overnieuw moest doen omdat ik me rechtervoet op de grond zette wist je dat de rest in een keer allemaal goed wist je dat de examinator zei dat ik een mooie techniek had en een goeie motorrijder ga worden
Gefelicteerd hiermee,
ik zette altijd al mijn rechtervoet op de grond als ik een stop maakte, zo werd mij dat aan geleerd,
maar jah elke instructeur is weer anders
Gefelicteerd hiermee,
ik zette altijd al mijn rechtervoet op de grond als ik een stop maakte, zo werd mij dat aan geleerd, maar jah elke instructeur is weer anders