Dat Belgen geen auto kunnen rijden. Vanmiddag samen met Niels naar Belgie toe, staan we voor een stoplicht in Nederland met voor ons een Belg, zet die idioot hem in de achteruit en rijdt zo tegen Niels' zijn auto aan Niels reed gelukkig al achteruit, alleen de kentekenplaat was krom.
Ik kreeg ook een keer een sletje tegen me an die net d'r rijbewijs had. Ze stak ff achteruit omdat er een bus aankwam maar ze dacht er niet bij na dat ik (nog met m'n scooter) erachter stond..
drummer schreef:Ik kreeg ook een keer een sletje tegen me an die net d'r rijbewijs had. Ze stak ff achteruit omdat er een bus aankwam maar ze dacht er niet bij na dat ik (nog met m'n scooter) erachter stond..
Ach vind 't eigelijk wel goed van die dame dat ze scooters aanrijdt.
drummer schreef:Ik kreeg ook een keer een sletje tegen me an die net d'r rijbewijs had. Ze stak ff achteruit omdat er een bus aankwam maar ze dacht er niet bij na dat ik (nog met m'n scooter) erachter stond..
Komt bij mij als erg denigrerend over om iemand meteen zo te gaan noemen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Komt bij mij als erg denigrerend over om iemand meteen zo te gaan noemen
Meestal heb je dat met sletjes he, dat ze tegen je aan rijden