Yamaha rd50m schreef:weet iemand hier toevallig of je plantjes ook in potgrond voor ochideën kunt laten groeien?
Ja kan overal in op zich. Maar extra voeding is wel aan te raden als je echt wilt oogsten. Wannebe-Nederlander, dàt ben je!
das pas als ik begin te verkopen
Veel te duur zeker?
zolang ik maar dikke winst maak
als je buiten wil kweken ben je nu al veel te laat in mei in de volle grond zetten ze gaan nu al bijna de bloei in je moet nu al planten van 1,5 m hoog hebben als je echt geld wil verdienen moet je toch wel een stuk of 50 planten hebben dat wordt dus guerilla-farming of binnen kweken dan kun je om de 2 maand oogsten
tis echt niet de bedoeling om er geld mee te verdiene hoor ik hoop dat ik er nu nog iets uit kan halen, in de dag staan ze buiten, snachts binnen, we zien wel wat het geeft.
Yamaha rd50m schreef:weet iemand hier toevallig of je plantjes ook in potgrond voor ochideën kunt laten groeien?
Ja kan overal in op zich. Maar extra voeding is wel aan te raden als je echt wilt oogsten. Wannebe-Nederlander, dàt ben je!
das pas als ik begin te verkopen
Veel te duur zeker?
zolang ik maar dikke winst maak
als je buiten wil kweken ben je nu al veel te laat in mei in de volle grond zetten ze gaan nu al bijna de bloei in je moet nu al planten van 1,5 m hoog hebben als je echt geld wil verdienen moet je toch wel een stuk of 50 planten hebben dat wordt dus guerilla-farming of binnen kweken dan kun je om de 2 maand oogsten 8)
Haha, zou je moeder al helemaal blij mee zijn
op kot wonen is best handig maar geen zin om te investeren in kast enzo...
Yamaha rd50m schreef:tis echt niet de bedoeling om er geld mee te verdiene hoor ik hoop dat ik er nu nog iets uit kan halen, in de dag staan ze buiten, snachts binnen, we zien wel wat het geeft.
Ik weet niet of ze het heel leuk vinden als je ze 2x per dag verplaatst.. Is een stuk minder stabiel enzo. Dan kun je ze beter altijd buiten laten staan.
Maar ja, dat zullen de experts hier wel beter weten (en anders ff handleiding zoeken op internet ofzo)