Yamaha rd50m schreef:sebiet nog maar eens naar marktrock kijken, gratis festivals zijn wel leuk...
Hier in Nederland waren de gratis festivals ook wel leuk..
Totdat je vanaf 2 jaar geleden niet eens meer je eigen bier mocht meenemen naar Appelpop enzo. En zelfs mijn fles cassis hadden ze ingenomen "omdat ik ermee kon gaan gooien". Ja ja. WTF. En aan de andere kant riepen ze dat ze daaruit omzet wilden behalen.
Dus nu ga ik er niet meer heen.
Yamaha rd50m schreef:sebiet nog maar eens naar marktrock kijken, gratis festivals zijn wel leuk...
Hier in Nederland waren de gratis festivals ook wel leuk.. Totdat je vanaf 2 jaar geleden niet eens meer je eigen bier mocht meenemen naar Appelpop enzo. En zelfs mijn fles cassis hadden ze ingenomen "omdat ik ermee kon gaan gooien". Ja ja. WTF. En aan de andere kant riepen ze dat ze daaruit omzet wilden behalen. Dus nu ga ik er niet meer heen.
op de dancetour hier in lwd moest je 4 euro voor een biertje betalen vorig jaar
Jeti schreef:Ja, dat verneukt toch het hele idee achter een gratis festival, dus dat het voor iedereen toegankelijk is..!?
Maarja, de artiesten moeten ergens van betaald worden.
Op het bevrijdingsfestival in Wageningen (gewoon openbaar in de stad) mochten we ook niet eens onze eigen blikjes bier drinken, omdat we ermee zouden kunnen gooien. Maarja, in zo'n dorp/stad houd je dat toch niet tegen
Jeti schreef:Ja, dat verneukt toch het hele idee achter een gratis festival, dus dat het voor iedereen toegankelijk is..!?
Maarja, de artiesten moeten ergens van betaald worden.
Er zijn genoeg sponsoren en er blijft altijd wel genoeg drankomzet. Ook zijn er allerlei kraampjes die gehuurd worden.
En de meeste artiesten willen ook wel inschikken voor een gratis festival volgens mij.