Het zijn allemaal touchscreen toestellen ja.
Ik ben juist wel een beetje blij dat ik weer van touchscreen af ben, heb 3 jaar een touchscreen telefoon gehad, en echt superhandig is het niet. Vooral als je in een kroeg staat/uit bent en je wilt iemand SMS'en ofzo, staat lekker nerd-achtig dan met je PDA'tje
Tombo schreef:Het zijn allemaal touchscreen toestellen ja. Ik ben juist wel een beetje blij dat ik weer van touchscreen af ben, heb 3 jaar een touchscreen telefoon gehad, en echt superhandig is het niet. Vooral als je in een kroeg staat/uit bent en je wilt iemand SMS'en ofzo, staat lekker nerd-achtig dan met je PDA'tje
Tombo schreef:Het zijn allemaal touchscreen toestellen ja. Ik ben juist wel een beetje blij dat ik weer van touchscreen af ben, heb 3 jaar een touchscreen telefoon gehad, en echt superhandig is het niet. Vooral als je in een kroeg staat/uit bent en je wilt iemand SMS'en ofzo, staat lekker nerd-achtig dan met je PDA'tje
Wat het alleen nerd achtig om dat er een PDA bedient werd, of kwam het toch ook wel door de toekomstige ING die er mee bezig was
Louistje schreef:Gekocht voor 75 euro. 11 jaar stilgestaan.
Benzine erin en hij liep gewoon
Kaptein Mobylette van '66. Hij ziet er nog best goed uit voor zijn leeftijd.
Nu overal op nakijken en dan er misschien een kenteken bij aanvragen
Zelfs de orginele Vredestein banden zitten er nog op wel wat uitgedroogd...
Leuk!! AV85 volgens mij (met zo'n voorspatbord en kettingkast)
Mitchel en ik hebben een AV65.
En da's Mobylette he, kun je jaren stil laten staan en hij blijft het altijd doen