nee, want bij mij brak me koppelingskabel altijd omdat ie rare bochten moest maken, en overal langsheen schuurde
deze kan ik gewoon ergens aan vast tie-wrappen want er zit geen binnenkabel in, dus als ik dan me stuur omgooi, gaat ie niet spontaan ontkoppelen
Monkeymadness schreef:nee, want bij mij brak me koppelingskabel altijd omdat ie rare bochten moest maken, en overal langsheen schuurde deze kan ik gewoon ergens aan vast tie-wrappen want er zit geen binnenkabel in, dus als ik dan me stuur omgooi, gaat ie niet spontaan ontkoppelen
Monkeymadness schreef:nee, want bij mij brak me koppelingskabel altijd omdat ie rare bochten moest maken, en overal langsheen schuurde deze kan ik gewoon ergens aan vast tie-wrappen want er zit geen binnenkabel in, dus als ik dan me stuur omgooi, gaat ie niet spontaan ontkoppelen
maar nu heb je hydraulisch en kabel in een?
ja, maar alleen de laatste 5cm is echt ijzerdraad, geen kabel...