wist je dat ik 1157 euro geboden heb op die 5 bak fs1 bij ebay.
wist je dat ik hem gvd nog niet eens heb voor die prijs.
wist je dat en of ander klootz** heeft 10 euro over mij heen geboden.
wist je dat ik het fijn zal vinden als iedereen op het forum mee zou zoeken voor mij.
wist je dat ik nog een 5 bak wil maakt niet uit wat hij kost!!!
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom zoveel geld voor een extra versnelling Voor dat geld koop je als je (als je ene kreidler had) een compleet nieuwe 6-bak Kan je niet beter zo'n projectje als Arno beginnen
Tombo schreef:Waarom zoveel geld voor een extra versnelling Voor dat geld koop je als je (als je ene kreidler had) een compleet nieuwe 6-bak Kan je niet beter zo'n projectje als Arno beginnen
wat Arno gemaakt heeft is echt een hoogstandje, dat is bijna niet te doen en kost zeer veel tijd.
en dat blokje moet ook eerst nog lopen om te weten of het geslaagd is.
en als dat gelukt is stuur ik hem een carter en een zak met geld, dan mag hij er ook een voor mij maken
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:wist je dat ik 1157 euro geboden heb op die 5 bak fs1 bij ebay. wist je dat ik hem gvd nog niet eens heb voor die prijs. wist je dat en of ander klootz** heeft 10 euro over mij heen geboden. wist je dat ik het fijn zal vinden als iedereen op het forum mee zou zoeken voor mij. wist je dat ik nog een 5 bak wil maakt niet uit wat hij kost!!!
he gino heb je er al ens verdiept of je niet iets kunt met de tand woelen en assen van een rd 50 5 bak
ginofs1 schreef:wist je dat ik 1157 euro geboden heb op die 5 bak fs1 bij ebay. wist je dat ik hem gvd nog niet eens heb voor die prijs. wist je dat en of ander klootz** heeft 10 euro over mij heen geboden. wist je dat ik het fijn zal vinden als iedereen op het forum mee zou zoeken voor mij. wist je dat ik nog een 5 bak wil maakt niet uit wat hij kost!!!
he gino heb je er al ens verdiept of je niet iets kunt met de tand woelen en assen van een rd 50 5 bak
nee dat heb ik nog niet.
heb wel gehoord dat het niet gaat.
ik zal maarten vragen of ik zo een bakje kan lenen om het te observeren.
als dat lukt dan is er wel een handeltje op te starten denk.
ik geloof dat arno dit ook al bekeken heeft of niet
Tombo schreef:Waarom zoveel geld voor een extra versnelling Voor dat geld koop je als je (als je ene kreidler had) een compleet nieuwe 6-bak Kan je niet beter zo'n projectje als Arno beginnen
voor dat geld zit er wel een hele brommer omheen gelukkig