Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Roberto.B
Bericht
door Roberto.B » 04 nov 2009, 13:57
Triforce schreef: Roberto.B schreef: het lijkt me wel leuk om wat geweren van ww2 op te graven ik woon 1 km van vliegbasis leeuwarden af en die vliegbasis is ontstaan in de ww2 door duitsers
waarom heb ik je dan nooit zien rijden als je 1km van vlgb leeuwarden woont als ik daar op stage was vorig jaar.
Ik ga dit jaar 23 weken op stage in leeuwarden dus misschien dat ik je nog zie rijden
maar hij moet ver uitslaan om echt iets te vinden, of het ligt heel diep dat kan ook nog dan geeft hij maar een zacht piepje
loop je er al stage.
ik heb er drie weken stage gelopen bij voertuigonderhoud
ga jij daar ook stage lopen.
is egt heel leuk daar
voor mijn huis staat nog een rijtjes huis.
dan komt het weiland en dan de vliegbasis
Daan1990
250km gereden
Berichten: 446 Lid geworden op: 08 aug 2008, 10:15
Locatie: Fort Worth, TX
Bericht
door Daan1990 » 04 nov 2009, 14:08
Ik vind het ook heel ranzig als je zo'n verroeste uitlaatbocht hebt, dan heb ik liever ranzig tape eromheen. Ik heb gezien dat de meeste motorrijders slangenklemmen gebruiken om het tape op de plaats te houden, ik denk dat motoruitlaten sowieso meer te verdragen krijgen dan auto's en al helemaal die van 2takt. Die van mij wordt echt zo heet!
Dank voor de reactie!
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 04 nov 2009, 14:31
Roberto.B schreef: Triforce schreef: Roberto.B schreef: het lijkt me wel leuk om wat geweren van ww2 op te graven ik woon 1 km van vliegbasis leeuwarden af en die vliegbasis is ontstaan in de ww2 door duitsers
waarom heb ik je dan nooit zien rijden als je 1km van vlgb leeuwarden woont als ik daar op stage was vorig jaar.
Ik ga dit jaar 23 weken op stage in leeuwarden dus misschien dat ik je nog zie rijden
maar hij moet ver uitslaan om echt iets te vinden, of het ligt heel diep dat kan ook nog dan geeft hij maar een zacht piepje
loop je er al stage.
ik heb er drie weken stage gelopen bij voertuigonderhoud
ga jij daar ook stage lopen.
is egt heel leuk daar
voor mijn huis staat nog een rijtjes huis.
dan komt het weiland en dan de vliegbasis
Ik ben vanaf volgende jaar week 2 daar op stage.
en jah op vliegbasis leeuwarden jah
koppel
1500km gereden
Berichten: 1784 Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
Bericht
door koppel » 04 nov 2009, 15:25
ik zou die uitlaatbocht niet intapen, een 2takt raakt een deel van z'n verbrandingswarmte kwijt via de bocht............en een fs1 koelt al zo slecht.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18360 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 04 nov 2009, 17:23
Voor het beste rendement moet je je uitlaat zo warm mogelijk houden
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 04 nov 2009, 17:24
Straks gaat iedereen z'n uitlaat isoleren
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 04 nov 2009, 22:11
Wat is het verschil tussen velgen van de honda ss50 en de FS1
en dan bedoel ik incl spaken en naven?
Zijn deze uitwisselbaar?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 05 nov 2009, 00:48
pee67 schreef: Wat is het verschil tussen velgen van de honda ss50 en de FS1 en dan bedoel ik incl spaken en naven? Zijn deze uitwisselbaar?
ja precies hetzelfde qua spaken
Mph
Bericht
door Mph » 05 nov 2009, 19:52
Hallo,
Me achtertandwiel zit een beetje los, suggesties om dit te verhelpen?
En nee, de bouten zitten niet los.
Groeten bram
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 05 nov 2009, 19:56
Normaal houden de bouten het tandwiel vast
Heb je niet een oud type tandwiel (grootgat) op een nieuw type naaf (klein gat ) zitten ?
foto ?
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18360 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 05 nov 2009, 19:58
Teveel speling op je rubbers (als je een oud type achterwiel hebt met losse tandwieldrager?)?
Mph
Bericht
door Mph » 05 nov 2009, 20:02
fs-ael schreef: Normaal houden de bouten het tandwiel vast
Heb je niet een oud type tandwiel (grootgat) op een nieuw type naaf (klein gat ) zitten ?
foto ?
Ik zal morgen even kijken!
Maar ik denk dat de vertanding standaard is, want de vorige eigenaar had het niet gedaan.
Het is trouwens een 2ru dus het nieuwe type tandwiel neem ik aan.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18360 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 05 nov 2009, 20:03
Jah. Dan zit het tandwiel gewoon met 4 bouten vast, dus als je tandwiel los zit, zitten je bouten los.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 nov 2009, 00:37
weet 1 van de yb100 jongens of de carterdeksel van de inlaat kant ook op de fs1 blok past?
Mph
Bericht
door Mph » 06 nov 2009, 11:08
Hallo,
Ik heb weer een paar vragen.
Ik wil me carberateur schoonmaken, hoe kan ik dat doen? En waar moet ik hem in laten weken?
Ook heb ik net me olie gepeild en er bevindt zich geen olie op het peilstokje, is dat stokje betrouwbaar?
En kan ik om te kijken wat er aan olie inzit alles eruit laten lopen en dan kijken hoeveel het is?
Ik hoor het wel!