ik heb met die 257 de 90 gehaalt (wel echte gps kilometers) op de teller was dat bijna 100.
kan nog wel wat meer uitgehaald worden maar hij is wel een beetje versleten en echt toerenjanker.
met m'n f5b haal ik ook de 80, dus vind het wel best zo
Twowheeler schreef:ik heb met die 257 de 90 gehaalt (wel echte gps kilometers) op de teller was dat bijna 100. kan nog wel wat meer uitgehaald worden maar hij is wel een beetje versleten en echt toerenjanker.
met m'n f5b haal ik ook de 80, dus vind het wel best zo
Klein probleempje gevonden na het voor het laatst dit jaar schoonmaken van mn fs1tje.
Laatste weken 1 of 2 keer ermee gereden, nu is er wat pekel op mn achterspatbord en uitlaat gekomen.
Op mijn achterspatbord is het nog te overzien, maar op mn uitlaat zit er veel roest op dat stukje dat omhoogsteekt in het midden van je uitlaat en vlakbij de bocht.
Mijn vraag, hoe krijg ik die roest goed weg zonder het chroom teveel te beschadigen?
Je kan met een koper/messingborstel poetsen. Dan haal je de lichte roest weg, en je beschadigd het chroom niet. niet met een gewone staalborstel doen! want dan beschadig je chroom wel!
raaverok schreef:Klein probleempje gevonden na het voor het laatst dit jaar schoonmaken van mn fs1tje.
Laatste weken 1 of 2 keer ermee gereden, nu is er wat pekel op mn achterspatbord en uitlaat gekomen. Op mijn achterspatbord is het nog te overzien, maar op mn uitlaat zit er veel roest op dat stukje dat omhoogsteekt in het midden van je uitlaat en vlakbij de bocht.
Mijn vraag, hoe krijg ik die roest goed weg zonder het chroom teveel te beschadigen?
ff polijsten met een oude doek en wat commendant 4