Echt super vet!
Tombo schreef:Neen, maar je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat er onderling hoe dan ook spanningen komen, en dat werkt gewoon niet op een forum wat bedoelt is als hobbyforum en een beetje slap ouwehoeren.
En mss laten we heel het offtopic gedeelte maar gewoon staan.
TanjaFS1 schreef:I m not asked and I could imagine my words are maybe not
Yamaha rd50m schreef:wist je dat ik het vrij idioot vind dat het topic over de gemeenteraadsverkiezingen gesloten is,
er werd op een normale manier gediscusieerd in het oftopic gedeelte, er worden dikwijls veel belachelijkere topic geopend.
misschien maar heel het oftopic gedeelte wegdoen als het enkel over oldtimerbrommers moet gaan
Yamaha rd50m schreef:Tombo schreef:Neen, maar je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat er onderling hoe dan ook spanningen komen, en dat werkt gewoon niet op een forum wat bedoelt is als hobbyforum en een beetje slap ouwehoeren.
En mss laten we heel het offtopic gedeelte maar gewoon staan.
er zijn hier dikwijls al zwaardere discussies gevoerd over het orgineel houden en zijn van een brommer, of over scooters, of voetbal, of wat dan ook,
ik zou niet weten waarom er spanningen moeten komen bij het discusieren over politiek, over politiek discusieren is een groot deel van mijn studiegebied,
en er wordt verrassend weinig gevochten op onze campus hoor
Tombo schreef:Hallo.. wij doen ons best voor dit forum om het leefbaar te houden. Ik heb al op diverse fora gezien dat het volledig uit de hand liep (o.a. op het Kreidlerforum, daar is het nu hardstikke dood). Ik heb er gewoon weinig zin in dat dat hier gebeurd, daarvoor hebben we teveel tijd in dit forum gestoken.
Woorden als "dictatuur" en "censuur" schieten bij mij daarom oko een beetje in het verkeerde keelgat