marco schreef:TanjaFS1 schreef:I m not asked and I could imagine my words are maybe not
You are welkomem!!
Dankje wel - wistje dat karneval is a real exhaust! I had yesterday im now through with it! Hapü! ;.)
(And this music horrible!!!)
marco schreef:TanjaFS1 schreef:I m not asked and I could imagine my words are maybe not
You are welkomem!!
TanjaFS1 schreef:marco schreef:TanjaFS1 schreef:I m not asked and I could imagine my words are maybe not
You are welkomem!!
Dankje wel - wistje dat karneval is a real exhaust! I had yesterday im now through with it! Hapü! ;.)
(And this music horrible!!!)
Jeti schreef:Wist je dat ik steeds minder zin heb in dit forum om dit soort acties.
Op een meeting of bieravond heb ik ook politieke discussies met mensen gevoerd. En daar wordt ook over vanalles gepraat. Wat is daar mis mee?
Ik zag dit forum altijd als een vriendengroep die met elkaar over vanalles kan praten. En vooral in offtopic, als het niet over voertuigen gaat. Maar dit is meer een dictatuur aan het worden waar vanalles wordt gecensureerd (om in de politieke termen te blijven). De vvd en pvv zijn ook voor vrijheid van meningsuiting, hoor..