een betrouwbare brommer.
Ik heb deze gezien en leek mij een geschikte kandidaat.
Kwa snelheden zat ik te denken aan 60-65 als ik alleen rijd. Met iemand achterop wil ik 50-55 moeten kunnen halen. Ik weet niet of dat afbeulen is. Ik hoor het wel.
[url=[url=http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommers-oldtimers/419568572-te-koop-originele-yamaha-fs1-2ru-350-km-in-prijs-verlaagd.html]Web Page Name[/url][url]fs1[/url]
Kwa snelheden zat ik te denken aan 60-65 als ik alleen rijd. Met iemand achterop wil ik 50-55 moeten kunnen halen. Ik weet niet of dat afbeulen is. Ik hoor het wel.
[url=[url=http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommers-oldtimers/419568572-te-koop-originele-yamaha-fs1-2ru-350-km-in-prijs-verlaagd.html]Web Page Name[/url][url]fs1[/url]
-
- 5000km gereden
Wessel de Boer schreef:Ik heb deze gezien en leek mij een geschikte kandidaat.
Dat kun je vanaf de foto niet zien of de snelheden te halen zijn.
Het beste is dat je de brommers waar jij interesse in hebt live gaat bekijken en testen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
pee67 schreef:Wessel de Boer schreef:Ik heb deze gezien en leek mij een geschikte kandidaat.
Dat kun je vanaf de foto niet zien of de snelheden te halen zijn.
Het beste is dat je de brommers waar jij interesse in hebt live gaat bekijken en testen
als je wil is er ook vast iemand die met je mee wilt als hulp

Oke bedankt voor alle hulp tot nu toe. Nu hoor ik tenminste wat het is. Hij laat inderdaad overkomen alsof er niks is gebeurt aan de brommer. maar nu weet ik dat dat dus niet zo is. En ik zoek wel iets moois voor dagelijks gebruik. Ben niet van plan er mee te gaan raggen. Ik heb nog een optie gevonden. Web Page Name
Wat kunnen jullie hier van zeggen? En ik ga morgen kijken bij een oldtimer winkel in emmen. Eens kijken wat die in huis hebben.
Wat kunnen jullie hier van zeggen? En ik ga morgen kijken bij een oldtimer winkel in emmen. Eens kijken wat die in huis hebben.
- NIX
- 10000km gereden
Komop, mensen. Iedereen ziet weer spoken. Aan die brommer mankeert zo te zien heel weinig. So what dat er een paar imbusbouten in zitten en dat er een klein kopje op zit? Als de eigenaar zegt dat er niets aan is gebeurd, moet niet iedereen beginnen te huilen dat er wel wat aan gedaan is. Zo autistisch zijn we toch niet? Als de prijs je niet aanstaat, lekker laten staan. Aan elke andere brommer zal meer gesleuteld zijn.
Je bereikt een snelheid van rond de 60 met een originele brommer, waar een snelle pijp op zit en een kopje met iets meer compressie. Dus in feite niets aan gedaan en zoals je op de advertentie ziet staan.
Je bereikt een snelheid van rond de 60 met een originele brommer, waar een snelle pijp op zit en een kopje met iets meer compressie. Dus in feite niets aan gedaan en zoals je op de advertentie ziet staan.
Kijk eerst even in de FAQ.
Camiel schreef:Goed gesproken HJ
Arnoute schreef:en bieden vanaf 1400 euro lijkt me wel iets te veel hoor?
Vind ik niet voor die staat, teveel voor mij wel ja, maar niet voor wattie waard is
thoja, vind het toch wel veel, heb er al gezien in even nette staan voor toch wel 200 euro minder,
maar dan was dan wel in belgie, waar we geen kenteken nodig hebben bedenk ik me net, mss daarom die 200 euro meer